Search results for never let go by ashanti

We've found 12,039 lyrics, 22 artists, and 100 albums matching never let go by ashanti:



you my baby
No place I rather be, you're all I need, all I want so lets go
(Ashanti) now can you take me and can you make me feel like I never felt
Cause I ain't never went nowhere, I still got business here
All my bitches get your hands in the air
Now BACK THAT ASS, UP ON ME - now let's roll
Go
[Chorus]
Ashanti [Ja Rule]
I want to be your chick
I want to be down for you
[ Do ya trust me? ] Yeah
[ Love me? ] Yeah
[ You're puttin' it
Cause I ain't never went nowhere, I still got business here
All my b****es get your hands in the air
Now BACK THAT A**, UP ON ME - now let's roll
Go
the letters
Murder I-N-see fucka, we go together, Lord
When you see the pink hair the Inc. here
Fuck - we can do it mixtape or dubbed
And by the underground
I will never go nowhere 
And I will always be right here for you 

[Chorus: x 2] 

[T.I]
I promise I'm the same fella you knew 
Wen they let me
[Verse 1 - Ja Rule]
This chick no intentions of bein' offensive
The women by callin ya'll bitches
My down ass bitches
Still my queen bitch's cut look
Lets play Hustlemania!
I will be your host, Randell O.G. Cartright The Third.
Last weeks contestants won over 1 million dollars cash in prizes.
This
[Chorus]
Ashanti [Ja Rule]
I want to be your chick
I want to be down for you
[ Do ya trust me? ] Yeah
[ Love me? ] Yeah
[ You're puttin' it
I-N-see fucka, we go together, Lord
When you see the pink hair the Inc. here
Fuck - we can do it mixtape or dubbed
And by the underground bastards,
Bringing the entertainment
Ashanti, we missed you baby
Busta, bus, karma music

But What about my pride
You're never satisfied
You made me feel like
[Verse 1 - Ja Rule]
This chick no intentions of bein' offensive
The women by callin ya'll bitches
My down ass bitches
Still my queen bitch's cut look
To slide inside you
Forget about that, lets go!
Forget about rap, i'm Po
I mean really, i been gettin money
Since niggas is rappin for me
Its fast
from or where you at
It take you wherever you wanna go
'Cause when you're in shany's world, man, it don't even matter
See, I go by the name of chink
Ashanti

Ooh, I can't wait to get next to you
Ohh, I just can't leave you alone
Boy you got me doin' things that I would never do
And I can't stop
the way you feel
I just gotta have you
Here and I
Want to let you
Go
I won't ever let you
Go

Only you can me feel (only you can me make me feel)
And only
there)

Crazy 
Bout the way you feel
I just gotta have you 
Here and I 
Want to let you
Go
I won't ever let you 
Go
 
Only you can me feel (only
there)

Crazy 
Bout the way you feel
I just gotta have you 
Here and I 
Want to let you
Go
I won't ever let you 
Go
 
Only you can me feel (only
Well Jessie, doll, darlin', I love you so
Oh I will never never never let you go
Come, darlin', let's go on by by by

Take my by the hand once
K-I-N-G

Print it, let mi sink it 
If you pretty like Ashanti 
Mi murder inc. it, pussy print it 
Mi nah nyam Shirley biscuit 
Which butter kiss,
's go)
Let's get it right (let's go)
Let's get it right (let's go)

Blessed are the hypocrites
Outwitted but she never quits
The trouble with
's go)
Let's get it right (let's go)
Let's get it right (let's go)

Blessed are the hypocrites
Outwitted but she never quits
The trouble with
and never come back if I could
Hate it or love, the underdog's on top
And I'm gon' shine homie until my heart stops

Go ahead, envy me, I'm rap's MVP
And I
I never knew you felt like that baby, pleasures all mine

[Chorus: Ashanti]
Oh boy I think of you on two occasions that's wen I want it (that's
I never knew you felt like that baby, pleasures all mine

[Chorus: Ashanti]
Oh boy I think of you on two occasions that's wen I want it (that's