Lyrics.com »

Search results for 'my oh my by macklemore'

Yee yee! We've found 34,965 lyrics, 4 artists, and 0 albums matching my oh my by macklemore.


Pitt
All my Angelinas if you got it let me see it

Did it by myself, not a little bit of help
Nobody, nobody did nothing I know
On my knees saying
all been fake
Oh well I'll just take my slip to the grave
Uh, what the fuck are my parents gonna say?
The success story that got his life together
been fake
Oh well I'll just take my slip to the grave
Uh, what the fuck are my parents gonna say?
The success story that got his life together
Hey Macklemore? can we go thrift shopping?

What, what, what, what
What, what, what, what
What, what, what, what
What, what, what, what
What,
I put my life on the line
I roll them dice and I'm fine
'Cause all I ever dreamt about was makin' it
They ain't giving it, I'm taking it

I’m
I put my life on the line
I roll them dice and I'm fine
'Cause all I ever dreamt about was makin' it
They ain't giving it, I'm taking it

I’m taking
Hey Macklemore? can we go thrift shopping?

What, what, what, what
What, what, what, what
What, what, what, what
What, what, what, what
What,
each others flows
Same thing that my nigga Elvis did with Rock n Roll
Justin Timberlake, Eminem, and then Macklemore
While silly niggas argue over who
Hey, Macklemore! Can we go thrift shopping?

What, what, what, what [x7]

Bada, badada, badada, bada... [x9]

I'm gonna pop some tags
Only got twenty
Written by danny kirwan.


Oh my girl you were damn damn pretty
Sleepy-eyed from the ram jam city
Oh don't you hide
Oh come inside
By the side
up (so high)

Oh my God, feels like a victory lap
Can I have that moment
Can I talk my shit

And they say, "Don't forget where you come from
Don't die
Yes you are, gold gold rush girl

[Verse 2: Macklemore]
Alright
Dolce Gabbana, Prada, Ralph Violet
No nada won't holler
Going in for my pockets
Down by Avalon

Well I came upon
The enchanted veil
Down by the viaducts of my dreams
Down by Camelot, hangs the tale
In the ancient vale

Oh
or a spark
Something's happening in my heart
 
I've been arrested by you
Take me in, oh, oh, oh
Finally captured by you, by you and by you
Take me in
from far away.
And separately watch the day
Come rising across the horizon in our minds.

But now I know,
My heart is strong,
Where you belong
Is by my
I'm never done paying my dues
My mind frame is "I'm forever making my payments"
I walk by a so called tough guy, watch him tuck his chain in
No
Stick by me, I'll stick by you
Stick by me, I'll stick by you
My life on earth would be useless, can't you see, oh oh
If I didn't have you
Written by danny kirwan.


Oh my girl you were damn damn pretty
Sleepy-eyed from the ram jam city
Oh don't you hide
Oh come inside
By the side
snakes one bit
What do you know he's swallowed my toe oh gee he's up to my knee
Oh my he's up to my thigh oh yummy he's up to my tummy
Oh fiddle he's up
I was standing by my window
On a cold and cloudy day
When I saw the hearse come rollin'
For to take my mother away

I told the undertaker
Stick by me, I'll stick by you
Stick by me, I'll stick by you
My life on earth would be useless, can't you see, oh oh
If I didn't have you
Stick by me, I'll stick by you
Stick by me, I'll stick by you
My life on earth would be useless, can't you see, oh oh
If I didn't have you
Dreaming about the day when I can see you there
My side
By my side

Here we go again and my head is gone, my lord
I stop to say hello
'Cause I think
by me 'cause it's my time

It's my time, it's my time, it's my time
It's my time to cry, ah-ah-ah-ah
It's my time to cry, oh-oh-oh-oh
It's my turn
Donald Trump
Yeah, yeah, fuck Donald Trump

Oh we ridin', check it
Now, we protest when we see the tour bus (Bang, bang)
Too scared to get out, that's