Search results for me killa by bone thugs n harmony

We've found 270 lyrics, 97 artists, and 100 albums matching me killa by bone thugs n harmony:



to die? You think you can fuck with them thug niggas? 
Come on, tell me the truth, nigga. Look in my eyes. Bitch, we get live. Bone thugs-n-harmony
(Bone-Thugs-n-Harmony)
Bone (xalot)
Wasteland soldier, these are the days of our lives

I be struggling and hustling and thugging it forever
[Intro: Krayzie Bone]
Bone Thugs-N-Harmony back in this motherfucker
(That's right That's right) The original T-H-you-G's

[Hook: Krayzie Bone
It's Wish Bone, no shorts gotta get mine,
Yeah it's my time,
Me and my thugs smokin' chokin'
Let a nigga P.O.D, off that wine

[Chorus]

[Flesh N
Bone bone bone bone
Bone bone bone bone
Bone bone bone bone
Bone bone bone bone

 "New millenium Bone, Thugs...and Harmony"
 
"It don't stop,
like me (like me)

If I could teach the world (whole wide world)
To be a thug-n-harmony (harmony)
Then I would teach the world(whole wide world)
To be
a thugsta just like me (like me)

If I could teach the world (whole wide world)
To be a thug-n-harmony (harmony)
Then I would teach the world(whole wide
[Intro: Krayzie]
That's right Bone Thugs-N-Harmony back up in this muthafucka
Nigga, duce double 0 duce
Lay, be	, Wish Flesh
[Bone Thug Bone Thug
it's the same shit everywhere I go, you know)

[Chorus:]
[Bone Thugs N Harmony (Krayzie Bone)]
Why does everybody's story seem to sound the same? (It
when all goes down you can count on me
Cause I got Mo thugs Bone thugs N Harmony and that's my calvary
If you ride with Bone you ain't alone nigga trust
Grammies
Mash the gigglin jigglin swervin and ribbonin
And while they crackin up off me
I must be invincible wit Bone Thugs-N-Harmony
[All the way]

[Verse
an everyday buck, 
Buck, buck, bang. 
Calm me down. It ain't gon' change. We won't change. Bone 
Thugs-n-harmony, we keeps it realer. Tell me, can you feel
You could try attackin' me and bombin'
Me I'm a be spittin' so fast, they wanna ask how he did that?
Bone Thugs and we gotta spit a hard flow
It's
the band Bone Thugs-n-Harmony
Follow down the road, we stroll to meet karma
Everything I do, it seem to cause drama
Ready for the war like a knight in my
out with a nation of niggas
Down to put it some work and do some dirt
Fuckin' around with the band Bone Thugs-n-Harmony
Follow down the road, we stroll
the band Bone Thugs-n-Harmony
Follow down the road, we stroll to meet karma
Everything I do, it seem to cause drama
Ready for the war like a knight in my
thugs
Coast to coast
We steadily rolling putting it down

[Chorus - Master P]

[Krayzie Bone]

Niggas niggas if you with me
Don't be talking
frivilous
Thoughts, thug for the Bone, up puttin' this independent stardom. 
Seven relentless evil intentions, nobody knows 'em, I'm even a henchman,
made playa hating-ass niggas,
You betta tell 'em what's real bitch
Takin' ova the shit in the '9-5
I bring to you the one and only...
Bone Thugs N
[Cocking of a gun, followed by gunshot repeated throughout.] 
Bone thugs-n-harmony. I know you niggas been waitin' for this for a 
long time. Well, here it
a bodybag
Now look into my eyes bet you see
A realer killa thug puttin' it down with harmony

Look into my eyes and tell me what it is you see in me
Ooooooooooooo....killa [x2]

If you're down to glide and slide on the Clair, then let's ride
Tony Tone roll with Bone on the dark side
But when
back
Of me, that's my mo thug family. if you can see what I can see straight from the
Land of see-l-e, flesh bone, why

1f
Hug in harmony. follow me.

5
[Layzie Bone]
Bone Thugs-N-Harmony
A yo we aint always been accepted like this till (Listen to the wind blow)
A nigga got dat Grammy
Open
run, for the love of my money

N**** down for my thug off in this game
So peep as me creep and me crawlin' off on the mission to back in the
Days