Lyrics.com »

Search results for 'livin the life by jadakiss'

Yee yee! We've found 2,555 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching livin the life by jadakiss.



Jasmine Sullivan:
I know you'll run,
Ready to kill,
With a smoking gun,

Verse 2
Jadakiss:
Yo now she really stressed bad,
Baby by her step dad,
Her and lil
right by your side

[Verse 2: Jadakiss]
I gave you the best flows
On top of that, I even made niggas set goals
I want to know how many bullets can
come and go
Usually by the edge of the dock

That's just livin', that's just livin'
That's just livin' life on a rock, yea
Oh, I love livin', I love
[Chorus: Jasmine Sullivan (Jadakiss)]
You're the only one i love,
(uh huh)
The only man i know that i can trust,
(yup)
And if I ever should need
nigga. But um, I want you to let these niggaz 
[know why you in that top 5. 
[Styles:] This is my livin nigga 
[Havoc:] Why you that nigga. 
[Styles:] It
Livin' a life, And it ain't easy (Yes, you got to pay)
Livin' a life, And it ain't easy (Lord, you got to pay your dues)
Livin' a life, And it ain't easy
Life's a mini-wreck
Told my lawyers and accountants, done took
All I can take

Livin' in the no
One more fucker breathin' down my back
Think I will
First lady, I just point, they squeeze
Ryde or Die, Double R What
Better keep your hammer right by your side

[Jadakiss]
I gave you the best flows
Ka-chicka-chicka Ka-chicka-chicka-good
Things come to those who wait
But too late my life's to great to wait
I wanna, celebrate good times, c'mon

Livin lovin,
[Chorus: Mary J. Blige]
Now we grinding hard just like we wanna do
Grinding day and night so we can kick off our shoes
And live a glamorous life
around, man 
Jada, man 
Whoever 
Old nigga, new nigga 
What! Yo, yo, yo

[Jadakiss] 
Who really the best rapper since B.I.G. ain't here 
y'all know
worries
Ain't got no frets
Oh yeah
Livin' on cloud 9
He thinks she's this
And she thinks he's that

Delusional people
Livin' life too fast
So I'm
never heard em quite like this
You gon' find yourself livin' all by yourself
Who woulda ever thought wit a stranger she would share her wealth
Now
sticks by cops who rookies
Hard to be righteous, and when life can just stop for pussy
Niggas killing over hoes, guns concealed in their clothes
Bodies
Yep
Ah-a
Yo

[Jadakiss]
Take a second, what if we could rewind the hood?
Better yet, what if the L.O.X. would of signed with Suge?
What if
And watch ya bread, not get popped by Feds
Anywhere we gon be in the hood
Wit the burners and the hawks nigga being the hood (watup!)

[Outro - Jadakiss
want to be just like a king 
Take my picture by the pool 
'Cause I'm the next big thing 

Beverly Hills, that's where I want to be 
Livin' in
hands [Repeat: x2] 
Wait a minute whose real whose not? shes real but hes not. 
If your real and you no it clap your hands

[Jadakiss]
Yea yo gun go
What If - Jadakiss ft. NaS

Mhmm
Yep
Ah-a
Yo..

[Verse 1: Jadakiss]

Take a second, what if we could rewind the hood?
Better yet, what if the L.O.X.
It's all we've been given
So you better start livin' right now
'Cause days go by

Out on the roof just the other night
I watched the world flash by
You're livin' out dreams of you on top
My mind is achin' oh lord it won't stop
that's how it happened livin' life by the drop

Up and down the road in our
You're livin' out dreams of you on top
My mind is achin' oh lord it won't stop
that's how it happened livin' life by the drop

Up and down the road in
on
Just get on back to livin' again
Get on back, get on back

Wherever life takes me I don't know, hey
Just give me a truth and let me grow, ooh
I have
smacked you wit the burner but I know you sew
I'm not talkin to him I'm talkin to you
Matta fact I'm talkin to y'all life is like walkin a yard
Nigga stab
picture by the pool
'Cause I'm the next big thing

Beverly Hills, that's where I want to be
Livin' in Beverly Hills
Beverly Hills, rolling like a celebrity