Search results for lindsay by y o u p 1866931

We've found 791 lyrics, 25 artists, and 3 albums matching lindsay by y o u p 1866931:


Albums:

Legends Live: Mark Lindsay & Friends (Hutchinson, Hutch) · Lindsay's Lessons (Irish Mic) · The Best of Mark Lindsay (Mark Lindsay)


O.P.P., how can I explain it
I'll take it frame by frame it
To have y'all jumping, shouting, saying it
O is for Other, P is for Peoples', scratch
T.S., T.S.A., S.W.A.K
X's and O's who knows what all of that means?

P.P.D.S.P.E.M.R.M.F.O.B.T. must have took
Lots of hours for you to see
What I
mafia
You can find me on a table
Full of vodka and tequila
Surrounded by some bunnies and
It ain't fucking Easter

I'll wake up in the morning with a
Mild
five years

And my P.O., stay tryin' to violate me
That's why I make sure my piss is clean, my wrists is gleam
And my whip is sick, my six is mean
mafia
You can find me on a table
Full of vodka and tequila
Surrounded by some bunnies and
It ain't fucking Easter

I'll wake up in the morning with a
Mild
to receive, ah. Little Lay, givin' you what you need. Nothin' but the best green leaves
with a pocket full of cheese, gettin' P.O.D. [P.O.D.].

My nigga, let's
mafia
You can find me on a table
Full of vodka and tequila
Surrounded by some bunnies and
It ain't fucking Easter

I'll wake up in the morning with a
Mild
O.P.P., how can I explain it
I'll take it frame by frame it
To have y'all jumping, shouting, saying it
O is for Other, P is for Peoples', scratch
givin' you what you need
Nothin' but the best green leaves 
With a pocket full of cheese, gettin' P.O.D.

Chorus

[Wish]
I be so high, feel high. Forgive
It's The Unit man
Nobody do it like we do it you nahimsayin'?
Straight G's nigga, G's up nigga
Infamous Mobb Deep nigga
Y'all know what time it
it's like that
Gonna take y'all deep, so go back

D.E.E.P. you want to go D.E.E.P., I'll take ya D.E.E.P
You know you fucked up when you let my mind
wodies at high volume

Master p over mean green
Unnnnnghhh where all my no limit soldiers at
What what what what where why'all at
What what what what
tree
Now
Sent by G.O.D
To save the word you and me
You never know who you facin'
Who ya chasin'
The life you wastin'

[Verse 2]
I was made by
and mommas is hurtin'

Why you wanna murder me?
You never ever heard of me
You don't know who I am
I could be part of your family tree

Now sent by G O D
drought..
Cause them boys will take you out

[Master P]
Nigga thuggin' in the hood so I'm still in the game
I'm out that Calliope nigga, bout to let my nuts
up to Eastside back to the West
Represent Richmond, California to the South, respect

[Chorus]

[Snoop]
I'll bless you before I diss you
Why
I'm a H-I-P H-O-P H-E-A-D, been since one-nine-eight-three
Are to the A-P-P-I-N
Eighty-four was the year I picked up the pen
At the same time
Throw up your something soldier rag if you ain't with 'em
Uhh - uhh
Or else East 99 will get with 'em

[Chorus - Master P]

[Layzie Bone]

Little
You just start visitin spots, I've been by
And the hell with a throwback nigga, I've been fly

[P. Diddy]
Come on now

[Loon]
Definitely real, spend
need

My D-O-Gs, the G-O-Ds
Of rap is back
M-O-B-B, Hav and P
Who rep NYC like QB
We vets, we not pets
You confusin' me

My D-O-Gs, the G-O
you, got somethin' Lord that'll honor you
Blow your little head off while you're tyin' your shoe
But back in the kitchen, Pyrex's
Occupied by
[Lil' Kim]
Make a wish when you see me like a falling star
Give a lot of y'all careers, CPR
First lady at the top of, are-A-P
I'm on my T-O-E's gettin
Y'all have a seat, we be right back, mothafucka...

[Interlude: Shawn Wigs]
Come on, this commercial break's almost over
OutKast, M.J.G., you
West
Pamela Anderson, and she brought both of them breasts
Paris Hilton and Lindsay, holding down Britney's skirt
No more free looks, you gotta put in
Paging, paging doctor grip

Doctor grip
D-o-see-t-o-are g-are-I-p

Doctor grip
D-o-see-t-o-are g-are-I-p

Doctor grip
D-o-see-t-o-are g-are-I-p