Search results for lay low clean by snoop dogg

We've found 258 lyrics, 87 artists, and 100 albums matching lay low clean by snoop dogg:



the man with that dance? (Snoop dogg! Snoop Dogg!)
Who kick the khakis from his pants? (Snoop dogg! Snoop Dogg!)
Get the dro' low anything will stand (Snoop
Who's the man with that dance?
(Snoop Dogg!)
Who kick the khakis from his pants?
(Snoop Dogg!)
Get the dro' low, anything will stand
(Snoop Dogg
[Snoop Dogg (Damian Marley)]
Say man, lemme-lemme get a light homey (Yeah!)
Hey, hey, Timbo, this yo' crippin cousin Snoop Dogg cous'! (Yeah!)
I
won't do a thing really hope so

[Snoop Dogg]
Hmm lay low nobody move until I say so
Limo tint rollin' deep like the president
See I don't go
won't do a thing really hope so

[Snoop Dogg]
Hmm lay low nobody move until I say so
Limo tint rollin' deep like the president
See I don't go
Fa shizzle dizzle, it's the big Neptizzle
With the Snoopy D-O-Double Jizzle!
(Snoop Dogg! Snoop Dogg!)
C-walk to this (Snoop Dogg! Snoop Dogg
from the bottom
Celebrate tonight by raisin' up your fuckin' bottles
Smoke in the air, now everybody take a swallow
Snoop Dogg is that nigga you
to make me feel low
They gave me a skateboard, while they had low-lows
Girls used to say, "Snoop, you're so cute
But you gets no rap with that to' up
dogg, and ain't no stopping this
Whatever the case, I ain't trying to catch it
Lay low, blow big dope, and slang records
Unseen but well heard, do not
streets
[Snoop] Cruise.. lay low.. hold it down y'all
with me..
[Snoop] Hold it hold it hold it down, hold it down y'all
"I wanna.."
[Snoop] Yea yea,
dogg, and ain't no stopping this
Whatever the case, I ain't trying to catch it
Lay low, blow big dope, and slang records
Unseen but well heard, do not
[Chorus: Snoop Dogg]
Ma! I think it's safe to say
You ain't seen a player lay this way
Or player game this way
With an attitude, like, and ya
fool, get out the paint 

[Snoop Dogg]
We came to give you what the fuck you want 
(Give it to em dogg, do it to em dogg....) 
We came to give you
[Chorus - Snoop Dogg]
Ma! I think it's safe to say
You ain't seen a playa lay this way
Or playa game this way
Wit a attitude, like - and ya don't
won't do a thing, really hope so

[Snoop Dogg]
Hmm, lay low, nobody move until I say so
Limo tint, rollin' deep, like the President
See, I don't go
[Snoop Dogg]
We bust 'til we buss 'em up
(Lay Low), I know they told you not to fuck with us
Laying and playing, and saying man, walking in vain
Ain't no funk, it's funky, it's Doggystyle
(Death Row-ow, Death Row)

[Snoop Dogg]
Shucks, stomping in my big blue chucks
More bounce
won't do a thing, really HOPE SO!

[Snoop Dogg]
Hmm, lay low, nobody move until I say so
Limo tint rollin deep like the President
See I don't go
of beats for why'all to go

[Bad Azz]
Kurupt, Snoop, let's do the damn thing
Show all the little homies how the Dogg Pound bang

[Snoop Dogg]
Dash,
I'm fuck your bitch
Ok yo, hoe lay low, get mayo, like OJ yo, say hoe
Plug it in, pull it out, put it in, wat it is, that's wat it's all about
Now
might be on, and if you think so, you know me 
It's Tech Caponey, the Doggfather's little homey 
[Snoop Doggy Dogg] 
Ain't that somethin', how I got
around the corner, now I'm on a-nother
Mission, wishin', upon a star
Snoop Doggy Dogg with the caviar
In the back of the limo no demo, this is the real
the corner, now I'm on a-nother
Mission, wishing, upon a star
Snoop Doggy Dogg with the caviar
In the back of the limo no demo, this is the real
Breaking niggas
Say, man, lem-lemme get a light homey
Yo, aye Timbo, this your Crippin' cousin Snoop Dogg, cuzz
I told you we gotta get gorilla on this one right
[Snoop Dogg (Master P)]
Hey yo (Ghetto Postage)
Give me something that makes a nigga want to pop his motherfuckin' collar
(With a lil' West Coast