Search results for its a party by jadakiss

We've found 5,003 lyrics, 68 artists, and 100 albums matching its a party by jadakiss:



lay down and let me love ya all night long

[Jadakiss]
It was beautiful when we first started
[Usher]
I don't want to leave you
I just want
Jasmine Sullivan:
I know you'll run,
Ready to kill,
With a smoking gun,

Verse 2
Jadakiss:
Yo now she really stressed bad,
Baby by her step dad,
Her and lil
what you want
When you feel this good
You know it can’t be wrong

The party’s on (party’s on)
The party’s on (party’s on)
The party’s on (party
In the streets shit is fucking real out hear(white dude singing)
No doubt (Jadakiss)
Niggas be hating (white dude singing)
For sure(Jadakiss
[Ne-Yo]
Right by my side

[Jadakiss]
B. Hudson, Jadakiss, Ne-Yo
I think it's me and you tonight ma
You see every good woman needs a thug, you
[Intro]
Jadakiss: What up what up what up, yea!
Styles: Eve let's do it again! Hahaha...

[Verse 1: Styles]
Yea it's the ghost Jada and Eve
I
Yep
Ah-a
Yo

[Jadakiss]
Take a second, what if we could rewind the hood?
Better yet, what if the L.O.X. would of signed with Suge?
What if
[Ne-Yo]
Right by my side

[Jadakiss]
B. Hudson, Jadakiss, Ne-Yo
I think it's me and you tonight ma
You see every good woman needs a thug, you
he said I was missin'
Snuck through the back door, it was like "Yeah, I can get with this"
A whole bunch of cuties surrounded by a bunch of moles
What If - Jadakiss ft. NaS

Mhmm
Yep
Ah-a
Yo..

[Verse 1: Jadakiss]

Take a second, what if we could rewind the hood?
Better yet, what if the L.O.X.
around, man 
Jada, man 
Whoever 
Old nigga, new nigga 
What! Yo, yo, yo

[Jadakiss] 
Who really the best rapper since B.I.G. ain't here 
y'all know
[Jada] 
Let's get it on

[DMX]
I only gave you the crown so I could shoot it off your fucking head
Why y'all niggas fucking dead, you heard what
stressed bad,
Baby by her step dad,
Her and lil man,
All alone up in Westhave,
Tough road,
And without a car,
It's a tough walk,
Worse part about it
The party’s over, it’s over, the party’s over
The party’s over, it’s over, the party’s over
The party’s over, it’s over, the party’s over
The party’s over,
hands up high
And have a party for one

I'm having a me party
A party by myself
A me party!
I don't need nobody else

I'm having a me party
I'm the first
[Jadakiss]
Uh, I learnt the game, I know what I want and I'm in it,
The time is now, it's gonna be up in a minute,
You look a nigga in the eye,
wondering how you
Can stand by your racist friend

It was the loveliest party 
That I've ever attended
If anything got broken
I'm sure it could be
[Jadakiss]
Yo, yo, yo, yo
Hey yo I got land cars and jewelry, and artillery
And I got every hood feeling me
It's nothing like when a thug get
Hollywood whore
Passed out on the floor
Can't take it no more
I'm sorry but the party's over
The talk of the town
Is she's going down
I'm sorry but
crapmadics
How you think your man died
More money than respect
And it wasn't close it was by a landslide
Listen my nigga your work is sloppy
And I don't
Learning lines in the rain
Special effects by loonatik and drinks
The graveyard scene
The golden years

She's in parties
It's in the can
[Jadakiss] 
What up what up what up, yea!

[Styles] 
Eve let's do it again!

[Styles]
Yea it's the ghost Jada and Eve
I squeeze my shit, I
D-Block
Everywhere we go-oh (yeah D-Block you bitch ass niggaz!!)

[Verse - Jadakiss]
Yo it'll revolve, when I'm mad he's cool
Knife game like Daddy
[Jadakiss]
Uh, I learnt the game, I know what I want and I'm in it,
The time is now, it's gonna be up in a minute,
You look a nigga in the eye,
the towers)--[Jadakiss]
Tell the truth, nigga
(Bush knocked down the towers)--[Jadakiss]
Tell the truth, nigga

Bin Laden didn't blow up the projects
It was you,