Search results for im the hustle man by soulja boy tell em

We've found 1,755 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching im the hustle man by soulja boy tell em:

Soulja boy I tell 'em
Hey I got a new dance fo you all called the soulja boy
You gotta punch then crank back three times from left
A fresh young rapper named beezy
Soulja boy tell em make this ish look eazy
Eazy,I do this for a living man believe me
Soulja boy tell em

It's Gucci, Soulja, 
It's Gucci, Soulja Boy Tell Em'
It's Gucci
Burr burr

Pass by in my
Afican boy ya know I'm big in Mozambique
Hello, my friend, yes it's me

Hello, my friend
Hello, my friend
Yes it's me
4 by 3, 3 by 3
Buy one
that's me
Soulja Boy Tell 'em
Yep that's me
Swish, swish, swish, swish

Yep, yep, yep, yep, yep , yep
That's me up in that drop top
Yeah you know I'm
Yeah, yeah I'm talkin about Soulja Boy tell 'em
Twitter bitch, Twitter King bitch. yahh.
Moneyyy ya feel me.
I'll break it down one tI'me,
like soulja boy tell em and they parents they can't see it they blind they wonder why they kids talking bout soulja boy all the time(all the time) they
[Soulja Boy]
Soulja Boy Tell 'Em, This the remix
V.I.C. You already know what it is man
It's ya folk Soulja Boy Tell 'Em
Checkin' in everything
Soulja Boy Tell Em
Ya know what it is man
Turn my swag on man
Time to hit my bird walk man

[Chorus x2]
Watch me hit my bird walk
Watch me hit
Soulja Boy Tell Em
Ya know what it is man
Turn my swag on man
Time to hit my bird walk man

[Chorus x2]
Watch me hit my bird walk
Watch me hit
we the best

And I'm down in Miami
Ridin' in the phantom
Somewhere by south beach
Soulja boy tell em
Got a million dollar mouth piece
On my dog
briden a new band
I'm like soulja boy tell me
They think that I'm playing
Come down her to Tennessee and see that I'm the man
Ain't talking bout no
(I leann)
Soulja boy tell em
Mindless behavior (i leannn)
Watch me watch me
Aye aye
(I leann) watch me do it
(I leannn) soulja boy tell em

Man fuck all y'all, if y'all was waiting on my fall 

[Soulja Slim] 

I'm a try my best not to let these niggas bring me out there
'em burn nigga
(All these niggas want be hot boys) We let 'em burn nigga

[Verse Four: Lil' Wayne]
Now I'm runnin with all these killas so all I know is
to strangers
Bang wit glocks, bang wit 40s, and hammers
Glocks dat don't jam a bandanna I'm banannas
T.v. cameras damn he got damned em
Trick off wit dimes, I
missing, right from wrong
Respect game, young nigga, tell them haters so long

You can call me Malcolm X, I hustle by any means
Take the blow, break it down,
a number two pencil cause I'm 'bout to test niggaz
This game about to drop, shit I'm 'bout to bless niggaz
I tell 'em no cheating's allowed, eyes on your
Teacher Hollin Out Soulja Boy Do Yo Work. She Talkin Bout Adjetives, Pronouns, And Verbs. I'm Knocked Out I Ain't Here Nuthin The Class Heard. Im Daydreamin
runs it
Nigga my heart beat slow & pump blood
Souljas been around wit before they had thugs
I'm gonna give it 2 ya raw I'm gon' tell it like it is
give a fuck if you don't like me!
Yea, I walk with a lean like I'm on some other shit
I'm on top.. you can tell by my click
I'm from the south lil
all of the people know my name
It's ya big homie Snoopy, just tell 'em you with me
I got a partner in Nigeria, man he got the heaters
Trade you
When you was on the stage, Gucci was on the news
But bitch don't pity me, I look like Mr. T
I pimp like Soulja Slim, but I think I'm Eazy-E
hustle baby
From the track or the trap for sand 
I hustle baby
No day I hustle baby no day gotta hustle baby 

I'm a crime time hustler man, I tried
(feat. Soulja Boy)

[Soulja Boy & Bow Wow Talking:]
Soulja boy tell em'
And da boy bow wow in da building
My swag to official man
Ay soulja my