Lyrics.com »

Search results for 'i sure do miss you now by pure prairie league'

Yee yee! We've found 432 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching i sure do miss you now by pure prairie league.


Albums:

The Best of Pure Prairie League (Pure Prairie League) · Pure Prairie League/Bustin' Out (Pure Prairie League) · The Best of Pure Prairie League (Pure Prairie League) · The 70s: Pure Prairie League (Pure Prairie League) · Pure Prairie League (Pure Prairie League) · Pure Prairie League/If the Shoe Fits (Pure Prairie League) · Trance League Express: A Trance Tribute to the Human League (Hutchinson, Hutch) · Major League: The Collectors' Ivy League (The Ivy League) · Major League: The Collectors' Ivy League (The Ivy League) · Pure Prairie Collection (Pure Prairie League) – and 90 other albums »


Come listen to my tale 'bout a pretty little girl
That I chanced to meet on the prairie
T'was a night in June by the western moon
That I met my
missed hard enough
You'd come back for sure
But I can't be bothered now to miss you anymore

When you skipped town
I was such a mess
So I found some
You're the star now, welcome to the big league
They all want a pic, they all wanna see, see, see
What you're made of, what you're gonna do
Is life gonna
He's a true companion 
For I'm sure without Him 
That you never will make it o'er 
 
That awful Day of Judgment 
Is coming in the by and by 
We'll
Oh, sinning is a gentilized journey
Take Jesus as your daily guide
Though you may feel pure and saintly
Without Him walking by your side

And when
was sure!) It was sweet
Sure you swept me off my feet
I miss you now and then
But would I do it all again, nah, 

[Chorus]
You won't find me
was sure!) It was sweet!
Sure you swept me off my feet
I miss you now and then,
But would I do it all again, Nah, 

[Chorus]
You won't find me
You could have knocked me over when you walked in here tonight
I thought by now you'd be somebody's wife
It sure brings back some memories,
medication to procure
Makes me pure, there's no cure, I am sure

I never mentioned how I've prayed for you,
Now I've paid for you
I never said that I
[Chorus] 

Well I´m not saying I wouldn´t give it if I had it 
But right now it´s pure echo in your pockets 
Girl if it´s money you are after please stop
this way?

I can see you, Jody Baxter
Now you're broken by the years
As you lie down in the aster
And listen for the deer
And I'm a million miles
please tell me how do you feel
Now tell me how's the league, tell me how's the league

I can tell I fade away, fade away, fade away
I'm stuck here just
of crazy
Now that I've got babies

And good things come to those who wait
Used to think that's just something people say
So imagine when you get
(For I'm) sure without him
That you never will make it o'er

That awful day of judgment
Is comin' in the by and by
We'll see our Lord descending
In Glory
put down the mic
Thinkin D-Dilated Peoples brings heat
That's guaranteed heat for sure, a pure mix-ture
Some try to do the same but they style ain't
Come on, gang, you know, by by by, oh yeah

Do the bang, yeah, you can't miss
Everybody, yeah, it goes like this
You gotta dance, got me swayin', got
Going To Do ?
[Twin Spirit N. 32 & Twin Spirits Choir]i> Now They Know
[Genius]i> I Guess You're Telling Me
[Twin Spirit N. 32]i> It Is Time
that these niggaz is frontin
God No"

Dawgs that I called my friends
Praying for all my friends
Things I do for my friends
We miss you, Kato! Kato!
red sand,
I hated it, you know, now I really I miss it
Starin' in the T-V till the broadcast ends
Course I had it bad, not as bad as this is
It sure
put down the mic
Thinkin D-Dilated Peoples brings heat
That's guaranteed heat for sure, a pure mix-ture
Some try to do the same but they style ain't
of guard and that's aqua 
You need binaca 
Your trap is blazing like blanca 
I got the lethal you couldn't put a match to it 
Let me know yo we could do
New York City
Uh huh
Center of the universe

Sing it girl
Times are shitty
But I'm pretty sure they can't get worse
I hear you

It's
line yourself
Or did the voodoo magic help?
Does everyone have a different take?
Do you seem real but I seem fake?
Does everyone get hypnotized by
looked him up and down and said
"Son this ain't no western movie matinee
And you're a long way off from yippee yi yay
Cause I can tell at a glance
line yourself
Or did the voodoo magic help?
Does everyone have a different take?
Do you seem real but I seem fake?
Does everyone get hypnotized by