Search results for i dont want to lose you by shawn mullins

We've found 2,510 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching i dont want to lose you by shawn mullins:



don't want to lose you 
Don't lie, I don't want to lose 
Blue eyes, I don't want to lose your love 

Sweet satisfaction, wrapped in the arms of a warm
the microphone and ass cash driven
Need to blow shit up so I can rest myself
In the best of health and have sex with my lady
Hey you don't get no ass cause you
[Chorus]

[Wanya]
So girl I want to thank you,
I can't thank you enough,
For showing me the meaning,
The meaning of true love,
(When I was lost and so
you and I
Glistening in the sun, shine for everyone

(Wanya, Shawn)
Hey, the only place where the flowers bloom
The only place where this wind can blow
[Chorus]

[Wanya]
So girl I want to thank you,
I can't thank you enough,
For showing me the meaning,
The meaning of true love,
(When I was lost and so
and let me through

I'm waiting longer
By idly, so patiently
I'm growing stronger
Into what you don't want me to be

You're starting to prick just a little
bet on a horse and the horse don't win, you lose and I betcha
If you try to sit on air, you're gonna fall, and I betcha

If you want a winning hand
lose you now
No, I don't want to lose you now, hey

Baby, don't go, baby don't go, not now
Baby, don't go, I need you by my side girl, yeah
Baby,
on to the love we have together.
Hold on, don't you say  goodbye.
I want you to tell me now before we lose forever.
Girl, I don't want to lose.
 
I, girl,I
'll surprise me.
Come with me, I'll find some rope and I'll tie us together.

I've been waiting for you so long, I don't want to lose you again.
Don't walk
stripped 'em, cause niggaz don't want the friction
Told you before how I bring the dra-ma
Slam Larry Johnson and his Grandma-ma

What you want, nigga?
(What
you nothin' else
Any woman's a fool who thinks she's got a whole man by herself

But if you got a good man and don't want him taken away from you
you nothin' else
Any woman's a fool who thinks she's got a whole man by herself

But if you got a good man and don't want him taken away from you
A dime story nobody wants
Is that baby how I made you feel

Please tell me
Where did I lose, where did I lose
Where did I lose you?

Are you folded
ticket to anywhere
Just to regain

To me it would be the hardest thing
To lose out on every single dream
Cuz I'm without you
Don't want to ride
to cry
The point is simply stated
You go looking for some perfection
You're gonna lose some affection
By and by 
Woman don't want to love me
She says
to cry
The point is simply stated
You go looking for some perfection
You're gonna lose some affection
By and by

Woman don't want to love me
She
I feel like you are drifting 
I feel like drifting away 
I don't wanna lose you girl 
I feel like drifting away 
And I don't want to lose, lose
should know better 
But when you look at me that way 
There's something inside that's so right 

I don't want to lose you 
I don't even want to say
I'd have to fold my beard
Check one, two, Sonny, tell Bob to dim the lights up
You see the studs, I want the red strobe to hit it right
Stones are
to fold my beard
Check one, two, Sonny, tell Bob to dim the lights up
You see the studs, I want the red strobe to hit it right
Stones are screaming, hot
wanna lose
Don't wanna lose your love
I cannot live without you by my side
Take all my love
Take my soul, my mind
Don't want to let go, don't wanna
feel your warmth
And I will dance until the dawn
'Cause I don't wanna lose you again, oh no
No, I don't wanna lose you again, oh no

And I don't want
transformers hops
Again, again, again
Uh! Uh! Uh!
Now, yo, tell yourself a song

Who is the man with the master plan?

Now, just to let you know
I go by
you take my heart through the door
Are there words to tell you what I live for

(chorus)
I don't want to lose you
I don't want to lose you
I don't want