Lyrics.com »

Search results for 'hot dog by buck owens'

Yee yee! We've found 68 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching hot dog by buck owens.



Wills - Cherokee Maiden; Buck Owens - Tiger By The Tail; Hank Williams - goes without sayin'. Now that's what I'm dob

Yes sir, that's what I'm talking
Our daddy liked George Jones
Haggard and Buck Owens
Momma liked The Eagles and The Beatles
And The Rolling Stones

When I was just a little kid
I
Fetch a bone, like a dog motherfucker
I am goin for you neck in a sec intercept
And my exit comin up yup
Ya I am headed for the buck like
Buck buck
work, honesty an' a good dog.
I hope my Daddy Ray wasn't the last of a dyin' breed.

He's a cold beer drinker, a buck n' bear hunter:
The best friend
hot dogs, but I love hot frogs
And surely you'll agree
A plate of soil with engine oil's a super recipe
(Recipe)
I hardly need to mention that it's
Yea, check it out now
Everybody check it out now
Yo, I got the corn beef
I got the moz
I got the shotty
Ay yo, I got the buck shot
Ay yo, I got
smoked 
Life trap get crossed up by them dog hoes 
Like shit get masked out over dog hoes 
Really doe 
Bullet holes be so big 
Innocent bystanders get
nizzle, you gon' get hizzle
Relax by the kizzle
An' go get us a couple hizzles
You dizzles
Yeah with Muggs
What it is
Sen Dog!
Keep it real gangster
To bring you down
Y'all get done with the YG Menace II Society
To bring you down, feel the real steel, the hot metal
To bring you down, to bring you down
back around
By myself this time, back off the wall
Guns up in the air in the middle of the streets like blak blak blak, welcome

This is the Carter y'all
on the beach
It might turn into a week or so, or who knows
Honey, we may never leave
I bet you could get a gig sellin hot dogs on the boardwalk
And I could
continues the motherfuckin drama continues
Buck brought bomb to ya interview and blew the main
topic
what's up with boot camp clik son?
They ain't knockin
by leaders
They watching, birds clocking
Its my time in this game
I entered the stage like black Moon Sae
So get your Smith and Wesson
And buck
Benz, Lamborghini, Rover fouls
Red, blue, green like the average frog
Don't be mad at dog, Ferrari out the catalog
Bracelet switched to Bangles,
robbin, cock it back and buck up on a bitch
Kidnap vamp, leave a busters body, in a ditch
Take the charge for you, always drinking liquor

Stayin' lit,
that I'm that nigga then you picked the wrong one
'Cause I live by the gun, die by the gun
Hot bullets burn some say that them bitches stun
So raise
by the straps, ya got ta kick her, fuck it!
That's how it go when ya dealin' with a pro-per
Got my hand on the mic and I'm about to let it flow
chopped
I'm hot, dog keep that glock and it's cocked, dog
First time you're caught off your game, you drop, dog
I'm true to the game ho, play for keeps
don’t give a buck unless I like you, damn. 
Bam! Would you look at that? Cat scratchin’ and the dog is awake. 
And bake in the sun this place is so fun.
continues the motherfuckin drama continues
Buck brought bomb to ya interview and blew the main
topic
what's up with boot camp clik son?
They ain't knockin
against me 
Said fuck it, bought me a dog ever since me and my dog has been like this 
He got my back I got his, scheming on mad niggas 
That's how we do
by the straps, ya got ta kick her, fuck it!
That's how it go when ya dealin with a pro-per
Got my hand on the mic and I'm about to let it flow
that the A & W
Ain't the spot for the best hot dogs you can get the "F" on dog

And on my throne I remain, all alone in my lane
I'm as strong as they
Before I leave the heat, I put two in rain grove for my range rove
Hot to death, cops is vex
I push a buck 60 if they try to block the lex
Drive by
rove
Hot to death, cops is vex
I push a buck 60 if they try to block the lex
Drive by on the baja
Snatch the cartier watch I
Boucnce laughing off