Search results for give it to you explicit version by eve

We've found 281 lyrics, 89 artists, and 100 albums matching give it to you explicit version by eve:



and it will lead you to the light.
The apple on the top of the tree is never to high to achieve,
So take an example from Eve, experiment.
Be curious,
have to be over the age of 18 in order to buy the explicit version of this cd. We have the edited version also.(Mid) nigga fuck that edited bullshit
Grandma got run over by a reindeer
Walking home from our house Christmas eve
You can say there's no such thing as Santa,
But as for me and grandpa we
Grandma got run over by a reindeer
Walking home from our house Christmas Eve
You can say theres no such thing as Santa
But as for me and grandpa
Grandma got run over by a reindeer
Walking home from our house Christmas eve
You can say there's no such thing as Santa,
But as for me and grandpa
you take mine off then hallelujah
Shando, count my blessings, spin around two times
Freaky freak like it's the 80s
Fuckin' explicit, radio prolly say we
Talkin' 'bout love
Like it's apple pie and libery
To really be a saint
You gotta really be a virgin
Dry as a page of the
King James Version
No ohh la
Grandma got run over by a reindeer
Walking home from our house Christmas eve
You can say there's no such thing as Santa,
But as for me and grandpa we
The following explicit content in this song by "Pawn Star"
Are not necessarily the views expressed by De La Soul
But they understand

Execute
to ride
To keep the heater right by her side

[Eve]
Ah-yo so what the deal dogg tell me keep it real dogg
N****z seem to the brain how you feel dogg
I'm starting to crack.
Yeah!
Yeah!
Yeah!

Hey, hey, hey!

[Cumular Limited Version]

I'm dazed and confused,
Is it stay, is it go?
Give me
to give up, that's what they wanted
To do it all, we'd be taking shorts
'Cause at that time we were given no thought
To follow another; we didn't see it
Ruff Ryder niggas 

I ain't really fuckin with it like that shit 



[Eve] 

Yo  yo nigga if you shy move on 

Only room for a thug that can
Grandma got run over by a reindeer
Walking home from our house Christmas eve
You can say there's no such thing as Santa
But as for me and Grandpa,
have spread so much enjoyment
I'll create the vaccine, then destroy it
I pull immaculate concepts from thin air
Implemented by the listener to learn
Hallelujah can tell this 
Devin's got some shit wouldn't give a fuck if you dissed
Because shit to each's own and each owns voice
You can be
least expecting 
It to strike
It grabs you by the neck
And takes your soul 
With all its might
The voices haunting me
The fear is here 
Come around
Grandma got run over by a reindeer
Walking home from our house Christmas eve
You can say there's no such thing as Santa,
But as for me and grandpa we
like a dancer, bitch; it's hard on me
Not to give you all of my time that you wanted
You can give me some head, but keep the breakfast in bed
I'd rather
a life tonight 
In this eve you will ill deserve sun
Distinguish the black from white
The red from brown
Give all to make him see
Truthfulness
[Intro]
Jadakiss: What up what up what up, yea!
Styles: Eve let's do it again! Hahaha...

[Verse 1: Styles]
Yea it's the ghost Jada and Eve
I
Now it's Christmas Eve
And love is on our side
I don't need a hundred gifts beneath the tree
Don't you know the best thing you could give to me
niggas
I ain't really fucking with it like that shit

[Eve]
Yo, yo nigga if you shy move on
Only room for a thug that can hold on
Keep me right in
Yo, yo
Can I turn you on by my word spell
Look into my eyes, think I want you, can't tell
Me I keep it sexy, daddy so I can't fail
Keep it gangsta for
How God must feel

Give a little turn
Listen to a spin
Make it into the shape
You want it in

Tell with your life the bloody story
Teach to they're