Search results for giddy up lets ridegiddy up lets ride outro by lil jon

We've found 35 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching giddy up lets ridegiddy up lets ride outro by lil jon:


Albums:

Giddy up Let's Ride (Kinsui) · The Weekend [with Lil Jon] (Lil Jon) · The Weekend [with Lil Jon] (Eden XO) · My Humps [Digital Lil Jon Remix] (The Black Eyed Peas) · Ride Ride Ride: Live in Concert (Lynn Anderson) · Ride, Ride, Ride (Lynn Anderson) · Giddy on Up (Laura Bell Bundy) · Giddy-Up-Go [Starday] (Red Sovine) · Giddy-Up-Go [Hollywood] (Red Sovine) · Giddy-Up-Go [Nashville] (Red Sovine) – and 90 other albums »


said shit...

[Chorus: Lil' Jon & The East Side Boyz]

[Verse 4: Lil' Chris, (Ludacris)]
I rolled out the headville (uh huh) pulled up in tight pocket
again)... 

[Outro - Usher] 
Oh-oh-hoo 
Oh-oh-hoo 
Oh-oh-hoo-ohhhh-yeaaah... 

[Ludacris {with Lil' Jon}] 
Please tell your Lovers and Friends, 
That
said shit...

[Chorus: Lil' Jon & The East Side Boyz]

[Verse 4: Lil' Chris, (Ludacris)]
I rolled out the headville (uh huh) pulled up in tight pocket
said shit...

[Chorus: Lil' Jon & The East Side Boyz]

[Verse 4: Lil' Chris, (Ludacris)]
I rolled out the headville (uh huh) pulled up in tight pocket
said shit...

[Chorus: Lil' Jon & The East Side Boyz]

[Verse 4: Lil' Chris, (Ludacris)]
I rolled out the headville (uh huh) pulled up in tight pocket
said shit...

[Chorus: Lil' Jon & The East Side Boyz]

[Verse 4: Lil' Chris, (Ludacris)]
I rolled out the headville (uh huh) pulled up in tight pocket
said shit...

[Chorus: Lil' Jon & The East Side Boyz]

[Verse 4: Lil' Chris, (Ludacris)]
I rolled out the headville (uh huh) pulled up in tight pocket
my gun with me (always) for peace I keep it right by my side (05 bitch)
Big Nate long beach we'll keep Lil' Jon tight beat so come on let's ride
Let me tell you what I like
You goin' on an breakin' me off by the end of the night
You can ride with me
Cause I like ya simmon's jeans
Ain't tryin'
Bitch)
Big Nate, Long Beach, won't keep, lil' jon, tight beats, so come on let's ride!

What's up with these tryin' to play a nigga
Go to court these
and make the (Ugh Ugh) sound
Now you can bounce, slide, drop, giddy up, giddy up
Now you can ride til you feel it hit a nut, hit a nut

Bounce for ya
[Chorus: lil scrappy (lil' jon) 2x]
Forever I love Atlanta 
Forever I love Atlanta (what!)
Forever I love Atlanta 
Forever I love Atlanta (what!)
Mother fuckin' king of crunk and the don of rowdy music, nigga
Hey, hey, Lil' Jon, Lil' Jon, Master P, Master P
New no limit be M E click me and my
love me

[Young Buck]
I'm in the candy-painted Range, Cardier frame
Six-by-nines playin so I can hear e'ry thang
Heavy on the gas homie, hoggin up two
love me

[Young Buck]
I'm in the candy-painted Range, Cardier frame
Six-by-nines playin so I can hear e'ry thang
Heavy on the gas homie, hoggin up two
Yeah! yeah!
Yeah! yeah!
Yeah! BME Cliq
This ya boy Lil'Jon
A lot of y'all niggas be talkin' 
'bout air force ones and shit (OK)
About Adidas
coast worldwide
All my playas in the hood stay fly
And if your ballin' let me hear you say ride (ride)

[Verse 2: Lil' Kim (Mr. Cheeks)]
It's Lil
muthafucka;
I might lay heavy, but I damn sho' can't go deep, baby.}
Let me ride that ass from front to back
The one-armed bandit is a savage in the sack, baby
punk in this 
I'm so serious brother, I got meals, wheels 
And about seven thousand dollars worth of bills 
Givin' up deals, hills let em' go for
Makin biters ride the Pound for the rest of the season
Doggy DPG ya lil homey, uhh
I represent the LBC-ment
Windows tint, nigga that's the president
I
the fagget
Lets get dashed and crunk
I was lifted by a precher
So my mom pushed weight
Now I hooked up wit game
Real nigga with flame
He show me cali
the fagget
Lets get dashed and crunk
I was lifted by a precher
So my mom pushed weight
Now I hooked up wit game
Real nigga with flame
He show me cali
the fagget
Lets get dashed and crunk
I was lifted by a precher
So my mom pushed weight
Now I hooked up wit game
Real nigga with flame
He show me cali
[Lil Boi]
This a niity beat (boing)

[Nitty]
Here we go again
Ghettoville u.s.a (uh Oh)
You know I got by the name nitty right (uh huh)
I
on the block
I'ma Y.A. ride 'til I'm dead on the block
Entourage 'til I'm gone watchin me until I drop
Got a pocket full of stones, walkin up and down the block