Search results for famous by lil wayne

We've found 265 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching famous by lil wayne:



(Lil Wayne talking)
Fuck, Man I been on this block all day
Hot ??? my shirt, Hot
Boy that look like Baby
That ain't Baby
That is that nigga
crazy 
claiming that they pregnant, want to be his ol' lady? 

[Lil' Wayne] 
Uh, uh...what kinda nigga be sparkling like silver? 
Lil' bitty soldier
crazy 
claiming that they pregnant, want to be his ol' lady? 

[Lil' Wayne] 
Uh, uh...what kinda nigga be sparkling like silver? 
Lil' bitty soldier
around your neighborhood and you wake up with bodies by your house

(Hook [Lil Wayne])
a scene
You lil boyz want to be grown, and you're still in your teens

(chorus [Lil' Wayne])
Look, you lil boyz better slow down
Up in tha mornin', in
he swervin' by
That's your issue - God bless ya - you deserve to die

[Lil Wayne]
Look,
Which one of these niggas playin' with me?
I'ma strap up
and my son, Wheezy, got a house by the water
I'll be fuckin' bad bitches (bad bitches, bad bitches)

[Lil' Wayne]
I be hittin' they daughters

[Baby]
x 2 
(Lil Wayne) 
I have you burning up 'cause I be (Hot Hot) 
Like a firecracker 
I'm (Tss Tss) Pow 
See these niggas can't take me 
'cause
I had to spank lil' shawty with my jeans on
And I had my pistol in my pocket
Can't trust none of these bitches, gotta be cautious
Can't trust none
[Lil Wayne]
What what what 
I'ma flosser baby 
Baller baby 
A fifteen year old shot caller baby 
I'm raised in the hood 
In a all black call 
Down
[Lil Wayne]
We have them bitches like it was unplugged
Its Weezy wee, Mannie fresh, and unplugged
We have them bitches like it was unplugged
[Lil Wayne]
You know how we do it
Weezy and Petey, baby
Ya'know
This here is 500 Degreez
Holla at 'em dogg

[Petey Pablo]
Cause I know I
a nigga to jail
Cause they loving a freak

(Lil' Wayne)
In my section it be off the heezy
And my section's being represented by Lil' Weezy
What the deal
Remy and weed
Somebody not afraid
To go some for my Escalade

[Lil Wayne]
I'm just pimping
Baby you got a rule for me
Put your mink on and slide
nigga
Lil' Wayne representin'
I cut like blades, I bust heads, and break legs
I tear up dreads, take our breads, now go figure
What? From the 17th, I
me

[Chorus 2X: Master P]
Bentleys and Hummers; lil daddy, we bout dat (VROOM, VROOM)
Whodi, ice on our mouth and wrist, we bout dat (Bling! Bling!)
{Lil' Wayne}

We back
Yeah..
The flow's on me and I promise baby
I'm in my zone
Wizzle, come on..

Verse 1 {Lil' Wayne}

One 90 proof
Subline in my
Target practice baby. Only thing is I'm not the shooter, I'm the bullet, BIAATCH!!!
G'd up from the feet up.
A-be-see D-E-F

[Verse 1: Lil Wayne]
I'm
the night, on some Bruce Wayne shit
Livin' my life, gettin' high payments
Fuckin' with some new broads and they high maintenance
And they wearin' high heels,
Um Wayne's World
I'm the cashier I change girls
You can go up my crane girl
And I'm a go down that drain girl
Hey ah midnight cowboy
My flow's
it for my dudes
All the niggas on the block that got that work to move

[Lil' Wayne]
It's Weezy baby, young and from the Dirty South
Get up your
on an breakin' me off by the end of the night
You can ride with me
Cause I like ya Simmon's jeans
Ain't tryin' to make a love scene
Truly I just want you
Me and Lil Wayne keep it real like we supposed to
It's a few niggas carros (???) that i get close to
Any other I put a slug above their shoulder
It
on the run

I'm a low down
Mister fly by night
Baby slow down
Let me show you right
I sure don't wanna hurt no one

So, don't tell me you love me
Lil Wayne:
I ain't terrified from nuthin'
I'm young wild crazy and disgustin'
Better watch me 'cause I'm coming 
With a oven by my stomach
I'm