Search results for do whatcha gotta do bonus track by jojo

We've found 19 lyrics, 31 artists, and 100 albums matching do whatcha gotta do bonus track by jojo:


Albums:

Whatcha See Is Whatcha Get/A Dramatic Experience (The Dramatics) · Whatcha See Is Whatcha Get (The Dramatics) · Whatcha See Is Whatcha Get (The Dramatics) · Whatcha See Is Whatcha Get (The Dramatics) · Whatcha See Is Whatcha Get (The Dramatics) · Whatcha See Is Whatcha Get (The Dramatics) · Whatcha See Is Whatcha Get (The Dramatics) · JoJo [Bonus CD] (JoJo) · JoJo [Import] (JoJo) · JoJo [Germany] (JoJo) – and 90 other albums »


whatcha gone do now?

Break

The only good nigga is a dead niga

Dats what they used to say

Can't understand why a man
Gotta use a trigga
On his
a damn
Cause damn is ya baby gone

Do whatcha wanna do
But try to do the right thing
If its the right thing
Then go on
Do the damn thing
I know you get
Do the damn thing baby
C'mon bring it now 
Go back like 8 tracks and cadillacs
Way before crack even similac
Hell with the wire taps
New booby
delay
Mixmaster Mike, whatcha got to say?
(Gotta-gotta-gotta get down!)

Mix Master, cut faster!
Mix Master, cut, cut, cut faster!

All top secret
(appears as a bonus track on the red light special single)



Now I lay me down to sleep
That was then, but this is now
I pray the lord my soul
delay
Mixmaster Mike, whatcha got to say?
(Gotta-gotta-gotta get down!)

Mix Master, cut faster!
Mix Master, cut, cut, cut faster!

All top secret
Dave and Maseo
We all got babies so we embrace the taste of dough
But y'all already know so I ain't gotta say no mo'

(De La) is whatcha need,
Dave and Maseo
We all got babies so we embrace the taste of dough
But y'all already know so I ain't gotta say no mo'

(De La) is whatcha need,
bam, met a girl named Pam
I poke and thank you ma'am
Ain't no, drag in my bag
Gotta do me 'cause I don't play tag
Six-double-o hoop, costs loot
Hit
So you want to be a carpenter, do you?
Well it takes more than a hammer, boy, you're gonna need blueprints and a will to build, and
Straighten your
delay
Mixmaster Mike, whatcha got to say?
(Gotta-gotta-gotta get down!)

Mix Master, cut faster!
Mix Master, cut, cut, cut faster!

All top secret
you step into my house
Would you please come with respect?
If not then I'll have to have my man DOA

Drop it, yeah
Come on y'all
What'cha wanna do? Huh
nothing
You ruined mine, but you seem to be doing fine
I'd never recovered but tonight I betcha that whatcha
'Bout to go through's tougher than anything I
nothing
You ruined mine, but you seem to be doing fine
I'd never recovered but tonight I betcha that whatcha
'Bout to go through's tougher than anything I
Ha, ha, ha, whatcha laughin at? 

Megaman up first
21 seconds oh shit
I ain't got no time to smoke this
Hold this, yo g
Go by in a blacked out
Ha, ha, ha, whatcha laughin at? 

Megaman up first
21 seconds oh shit
I ain't got no time to smoke this
Hold this, yo g
Go by in a blacked out
Ha, ha, ha, whatcha laughin at? 

Megaman up first
21 seconds oh shit
I ain't got no time to smoke this
Hold this, yo g
Go by in a blacked out
Ha, ha, ha, whatcha laughin at? 

Megaman up first
21 seconds oh shit
I ain't got no time to smoke this
Hold this, yo g
Go by in a blacked out
Ha, ha, ha, whatcha laughin at? 

Megaman up first
21 seconds oh shit
I ain't got no time to smoke this
Hold this, yo g
Go by in a blacked out