Search results for clap them thangs rmx by 50 cent

We've found 26 lyrics, 17 artists, and 100 albums matching clap them thangs rmx by 50 cent:



(Chorus- Banks) 
G-Unit, G-Unittttttt,G-Unit, G-Unittttttt,G-Unit,G-Unit (repeat) 

(50 Cent-between Banks) 
G-Unit nigga that's what's up
She's to sexy for her clothes, so she throws them on the floor

She danger, she danger
What y'all wanna do fall in love?
She just handling business
[Madd Rapper]
The art of getting robbed
This is how we do Brooklyn style boy you know what I'm sayin?

[50 Cent]
R.I.P B.I.G, R.I.P P-A-see,
never could've told it
And I don't blame 50 Cent dawg turned the game around
The same thang I'm bou tto do now put this in ya mouth

[Chorus]
Yeah, Shady (Woo!)
Ha ha, 50 Cent
G-G-G-G-G-G-UNIT
(Here we go again, yeah)
Uh huh, ha ha ha
Does it make you mad, when I switch my flow
You
like old sneakers from telephone wires

[50 Cent:]
Flip mode!

[Chorus: Missy]
Is it worth it, let me work it
I put my thing down, flip it
[Madd Rapper]
The art of getting robbed
This is how we do Brooklyn style boy you know what I'm sayin?

[50 Cent]
R.I.P B.I.G, R.I.P P-A-see,
[Intro / Chorus: 50 Cent]
Yeah.. I know you don't love me, I know you don't love me
You ain't the same when Jay-Z's around
I know you don't love me,
[Intro / Chorus: 50 Cent]
Yeah.. I know you don't love me, I know you don't love me
You ain't the same when Jay-Z's around
I know you don't love me,
we rob and steal, so our ones can be bigger
50 Cent how it feel to rob and industry n****?

This ain't serious
Being broke can make you delirious
thangs
And stepped on don't go runnin my clique cause it's a old game
And all I ever wanted was some hundred stacks
I went from slangin' o-z's to movin'
these niggas out to get your green 

you gotta watch your ass 

and if you rollin on them thangs nigga, you better watch real fast 

and watch close
we rob and steal, so our ones can be bigger
50 Cent how it feel to rob and industry n****?

This ain't serious
Being broke can make you delirious
Ain't Gonna Change
D-Tay:
I Don't Play That Shit
Young Buck:
G-Unit Do Ya' Thang

Young Buck:
Some Say I'm Crazy For Signin With 50 Cent
Them Same
Signin With 50 Cent
Them Same Niggas Wouldn't Offer To Give Me Shit
Niggas Hate You When You Rich, But Love When You Broke
I Never Knew I Had So Many
[B Stille]
Yooooo!
I said Yooooo!
For all them industry haters that said we couldn't do it...
This for my country thug street yeagas!
You know
Nigga, dollar fifty rocks, nigga
On the real, I had eighty cent rocks
they math
Bitches ain't half cut up crack up in the stash
50 Cent Italian, icy flow
This is that Run-and-Get-a-Dollar-for-The-Ice-Cream-Cone
Cause they
they math
Bitches ain't half cut up crack up in the stash
50 Cent Italian, icy flow
This is that Run-and-Get-a-Dollar-for-The-Ice-Cream-Cone
Cause they
a nobody, but now you famous now
I be out in Chi-town wit some real OG's
Matter of fact one of them had dinner wit me
You gotta play by the rules when you
than giraffe necks
Poverty will make your ass bet on words
Touch niggaz in jail make them wanna finish their last set
They say you live by the gun
50 Cent, I ain't ya Enimem
I ain't ya Jigga Man, I'm a chinaman
Ginseng in the palm of my hand
She looks suprirsed in the palm of my hands
You know
50 Cent, I ain't ya Enimem
I ain't ya Jigga Man, I'm a chinaman
Ginseng in the palm of my hand
She looks suprirsed in the palm of my hands
You know
I be the worst like nick
To all them m.c. thugs
Like them four little kids
And the teacher gettin' plugged
I don't give a fuck style
Tell me
they math
Bitches ain't half cut up crack up in the stash
50 Cent Italian, icy flow
This is that Run-and-Get-a-Dollar-for-The-Ice-Cream-Cone
Cause they