Lyrics.com »

Search results for 'changes instrumental by 2pac'

Yee yee! We've found 73 lyrics, 20 artists, and 100 albums matching changes instrumental by 2pac.



Everybody talkin' 'bout Pac's life
(It's 2Pac the king)
What do you know about Pac's life?
(What do you know? What do you know?)
(Only real niggas stay
wanted to save the hood, they understood why he was trying
He took a stand and said what he had to say
Bang, he got blown away

2Pac Shakur was more
to wish that I was 2Pac
Then I realized that might get you shot
Figured I just gonna be myself though
Niggas hate me, Documentary on they shelf though
In
Brothers, Miles Davis
Mr. James Brown, 2Pac
Bob Marley, Biggie Smalls

Billie Holiday, Cathy Hughes
Charlie Parker, Betty Shabazz
Denzel Washington,
my nigga seeing 6 figures
Black bottles popping when I'm on the turf
Two private Jets what this nigga's worth

Atlanta, Miami, Rosé
We like 2Pac
Two private Jets what this nigga's worth

Atlanta, Miami, Rosé
We like 2Pac infante
They sent my nigga on house arrest
I'm coming through nigga
say I'm a legend
Ghetto bitches be wishin they could spend a day in my presence
I'm stackin plenty dough I stay on cloud nine
Like 2Pac in "I Ain't Mad
up.Yeah.
Verse One: 2Pac
Our lifestyles be close captioned
Addicted to fatal attractions
Pictures of actions be played back
In the midst of mashin'
No
punch niggaz with glasses
Back in my third grade classes, squeezin' asses
My niggaz is never over, understand
I'm a 2Pac fan, this is the realest shit I
punch niggaz with glasses
Back in my third grade classes, squeezin' asses
My niggaz is never over, understand
I'm a 2Pac fan, this is the realest shit I
up.Yeah.
Verse One: 2Pac
Our lifestyles be close captioned
Addicted to fatal attractions
Pictures of actions be played back
In the midst of mashin'
No
pagers
And 2Pac did before the plagerist came
Sword swing around, we not horsing
I'ma do mine, you do your thing
Hieroglyphics is monolithic
Chronicle
the remission for all of our sins

When I was a young one the preacher put oil on my sixth chakra (sixth chakra)
He knew when I was older I'd wanna follow 2Pac
(whoa)
I guess I'm just here for your amusement (yeah)

You've seen it all before, guys know how the story goes
It's like 2Pac never died, sit back,
up.Yeah.
Verse One: 2Pac
Our lifestyles be close captioned
Addicted to fatal attractions
Pictures of actions be played back
In the midst of mashin'
No
(go!)
The generation of people that love 2Pac
And hate, we bangin' it in the boondocks
Now put your drink in the air if you ain't scared
Dem folks been
drugs?
Lord knows I deserve to die on an acid high and I’m double cupped
Cold line, hundred blunts
Seen a few bitches I’d love to fuck
2Pac in 96
in peace 2pac from master p, doin' 2-11s
187 khadafi, murder
Puttin' niggas in six foot motherfuckin' gurters
If you fuck with this tru clique
Nigga
up.Yeah.
Verse One: 2Pac
Our lifestyles be close captioned
Addicted to fatal attractions
Pictures of actions be played back
In the midst of mashin'
No
how you act when you pull back all them curtains?
Do he think I'm 2Pac 'cause I'm black and put them works in?
Does he know his daughter might have
Kick back nigga, relax and pack dabs
I'm a young lord hitter, that's word to A$AP
Like a 2Pac spitter, them cannot romp with us
Only go strapped in
"Why"? 
Is it that nobody calls? 
I want to be like Big Pun 
So you can call me Big Papa 
Walking with 2Pac 
Motherfuckers why que pasa 
I feel like
Kick back nigga, relax and pack dabs
I'm a young lord hitter, that's word to A$AP
Like a 2Pac spitter, them cannot romp with us
Only go strapped in
Glocks and bombers, box full of rock launchers
Optic lasers, 2Pac tapes and box cutters
I ain't playing with none of you cocksuckers
Make whores stop in
and flossa
For 2Pac ya drought nigga who shot ya
Saw this beam light, scream like Chewbacca
We got twats on lock the tiny tots
My mom say stop or I'm gonna