Lyrics.com »

Search results for 'bomb by ice cube'

Yee yee! We've found 586 lyrics, 64 artists, and 100 albums matching bomb by ice cube.


Albums:

Featuring...Ice Cube (Ice Cube) · Featuring...Ice Cube [Clean] (Ice Cube) · The Iceman Cometh/Ice on Ice (Jerry Butler) · Ice Ice Baby (Madagascar 5) · Ice Ice Baby (Salsa) (Big Daddi) · Ice on Ice (Jerry Butler) · Electric Sugar Cube Flashbacks (Hutchinson, Hutch) · Red Cube(d) (Guillermo Gregorio) · The Collection [Cube Version] (Cyndi Lauper) · United Cube [Bonus DVD] (Hutchinson, Hutch) – and 90 other albums »


back

I`m off that wet-bomb and the whole fifty yak
It`s Mack the Maniac, n****

[Chorus]

[Ice Cube]
What`s the plan? Everything thought out
Thatcher or Ronnie Reagan
You see Cube Power comes by the hour so why not have fun?
Right here...
May the Cube be with you
And your father
May the Cube be
[Voicemail]
Your call has been forwarded to an automatic voice message system

[Ice Cube]
Ice Cube.

[Voicemail]
He's not available to page
[Phone Ringing]
Voicemail: Your call has been forwarded to an automatic voice message system...
Ice Cube: Ice Cube.
Voicemail: He's not available
The suspense is wild
The more I think of you
The more I melt like ice cream
Baby 'cause the heat of you
Has got me cravin'
And there's nothin' I
Where my nigga Ice Cube in the motherfucker
Word is bond, yeah

You better check yo self before you wreck yo self
Cause I'm bad for your health
I
[Ice Cube]
Yeah, yeah
Get your ass and hurry
Uh, Ice Cube baby
Ninety-nine baby
I'm on the grind baby
All the time baby
Show me something
Dead on the block and hit y'all ass
With that old ice cube super bomb hit
The one that sent your cousin Tony Tole to the penitentiary
Get back in 89
and fuck a bitch
They drop like dominoes
And if you didn't know, Ice Cube got drama hoes
So after the screwin'
I bust a nut and get up and put on my white
money and fuck a bitch
They drop like dominoes
And if you didn't know, Ice Cube got drama hoes
So after the screwin'
I bust a nut and get up and put
back
I`m off that wet-bomb and the whole fifty yak
It`s Mack the Maniac, nigga

Chorus
Verse 3
Ice Cube:
What`s the plan? Everything thought out
[Ice Cube]
Yo Jinx man, we gotta find somebody that's down for hers, man
All these girls simple man, who you think fit the category?

[Yo-Yo]
[Ice Cube]
Yo Jinx man, we gotta find somebody that's down for hers, man
All these girls simple man, who you think fit the category?

[Yo-Yo]
Once again it's on, the Nigga you love to hate 
Ice Cube's in the motherfucking house 
Yo I wanna say what's up to the niggas from the Lench Mob
money and fuck a bitch
They drop like dominoes
And if you didn't know, Ice Cube got drama hoes
So after the screwin'
I bust a nut and get up and put
Ice cube's in the mutha-fuckin' house
The nigga you love to hate
Ice cube's in the mutha-fuckin' house
The nigga you love to hate
Ice cube's in
derrieres 
They'll steer you wrong 
Ice Cube's got it going on, hit me 
For the gangster boogie two times for the gangster rhyme 

The system ain't
[Ice Cube]
Consider this an invitation, to my gangsta nation

[Nate Dogg]
Na na na na na na na na (Westside)
Na na na na na na na na (oh oh)
Na
[Ice Cube - talking]
Consider this an invitation, to my gangsta nation

[Nate Dogg]
Na na na na na na na na (Westside)
Na na na na na na na na
true
Inspected by the Westside Connect Gang
WSCG
Bonafied and worldwide
When you see Ice Cube throw up the W!
When you see Mack 10 throw up the W!
When
filler
Cap peeler
Cause I'm a natural born killa

[Ice Cube]
Terror illustrates my era
Now I can't hang around my momma
Cause I scare her
I'm quick
filler
Cap peeler
Cause I'm a natural born killa

[Ice Cube]
Terror illustrates my era
Now I can't hang around my momma
Cause I scare her
I'm quick
wonderin'
How that punk Ice Cube got his ass beat by ATL!

Yo! Dat nigga was sayin' he from Compton, he ain't from Compton
He from a planet called:
filler
Cap peeler
Cause I'm a natural born killa

[Ice Cube]
Terror illustrates my era
Now I can't hang around my momma
Cause I scare her
I'm quick
Cube comin at'cha with a crazy pitch)
Don't trust no (Bitch! Bitch! Bitch!)
(Ice Cube comin at'cha with a crazy pitch)
You can't trust no (Bitch!