Search results for be my lover house mix by la bouche

We've found 44 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching be my lover house mix by la bouche:


Albums:

A bouche que veux-tu (Brigitte) · A bouche que veux-tu (Brigitte) · Pas sur la bouche: Un Film Réalisé Par Alain Resnais (Bruno Fontaine) · A bouche que veux-tu (Brigitte) · Best of La Bouche (La Bouche) · L' Eau a La Bouche (Lulu Gainsbourg) · Lover, Lover (Jerrod Niemann) · Lover To Lover (Florence + the Machine) · Mr. Lover Lover: The Best of Shaggy, Pt. 1 (Shaggy) · Mr. Lover Lover: The Best of Shaggy, Pt. 1 [#1] (Shaggy) – and 90 other albums »


bat, remember that?
One happy black man I be
When my L.A. bunny want to trip with me
Her name is Teresa
She was freakier than me, but I figured I could
Watch the drums and the lovers appear to take turns
As the stars of the Sovereign Light Café

I wheel my bike off the train, up the north trade road
got childhood scars in the streets of my life
Girls laughed, now they beggin' to be Mix-A-Lot's wife
The new breed is here, vigilante's of rap
Got eyes
the sticks
Remember to keep the de la/de la/native tongue
In the mix
Just like log cabin syrup my sound is game thick
Now this goes out to all area clicks
with DJ Alladin 
Had my girl under the cover, went with Egyptian Lover 
I'm on the radio, microphone mic-a-don 
All my yapes I would pay for a mix
a bon-viveur
Glad to do a friend a favor
Doesn't cost me to be nice
But nothing gets you nothing
Everything has got a little price

Master of the house
and shootin' hoops, and lookin' cute
in tailored suits, made for the Over-weight Lover
undercover, over cover
You know my MO I do damn well on the stage show
Knowledge and Baby be	 
To my homeboy Eric be	, Kamir and Robin 
Thyra, to my man, Mulah 
De La Soul, and Prince Paul 
To Nice and Smooth, Melle Mel, AB,
{Verse I}
Fuck la terre, si je meurs voici mon testament
[Fuck the earth, if I die here is my testament]
Deposez des cendres dans la bouche de tous
a bon-viveur
Glad to do a friend a favor
Doesn't cost me to be nice
But nothing gets you nothing
Everything has got a little price!

Master of the house
Atlanta to Houston, we still doin it like this
[8B] Yea, New York to L.A.
[TS] Beyitch!
[8B] Hah, that's right, Space Age forever, nigga
[TS] T-Mix
of happiness
I'm so glad, to get to the point of havin this
Opportunity, for you and me to pass it on
Two years ago, I thought it'd be my last song

Me, Squeaky,
on the crusty eye, bagel with some butterflies
Spit gritty like we in MCA's voice box
Y'all bull and my ox don't fit the mix

(Disc jock)
It be some classic
need a super bad bitch and a house on the hill 

(E-40) From L.A. to the Yay see we be rollin' 

Make a bitch purchase a gun report it stolen
need a super bad bitch and a house on the hill 

(E-40) From L.A. to the Yay see we be rollin' 

Make a bitch purchase a gun report it stolen
a little almond joy
On the side
Just doin' the fly"
You like pound cake?
Comin' to my house
Turn on the lights
And see me on the couch.
I said, "Do
tellin your girls how I'm fuckin you
What I got in my house, the things I don't do for you
Better be careful cause your girls wanna come too
Yay kiss
shout out to Will Smith
Cause who didn't wanna be the Fresh Prince
Flat top, gold chain and some fresh kicks?
My nigga Nas told me money make the world
(Say, muthafucka
What you mean you ain't gon' let me in this
Funky joint?)

My homie Snoop Lover's on the drum, the drum
My homie Snoop Lover's
Kids lookin for Saint Nick
Just leave me some cookies and get off my damn dick
You want a present? Nigga, please
Your house is a wreck, and you're
whipped
Follow my 10 commandments
And he'll keep coming back for more
And more and more 

[Lil Mo] 
Rule number 6
Never mix business with pleasure
From the cess house, the youth house, the jail house, the Cult house
Where I perfected these skills I be doggin
Love to teach the facts but the brothers
tailored suits, made for the over weight lover
Undercover, over cover

You know my MO, I do damn well on the stage show
I'm gettin' paid by the pound
the mornin at the end, but in the end I be the is
Cause in the mix, man, it's alright
Momma got the rhythm to my daylife
My pops gots enough so best
tell everytime I see
L.A. Compton to Long Beach gangs talk
I wish when my pops got the erection
he woulda used protection
And I wouldn't be a squirrel