Lyrics.com »

Search results for 'banks workout by 50 cent'

Yee yee! We've found 50 lyrics, 55 artists, and 100 albums matching banks workout by 50 cent.



Send twelve shots to you, run four in the clip
Get in the whip, it's a wrap

(Lloyd Banks)
Nah fuck that

(50 Cent)
Man, you done hit the nigga
(Chorus- Banks) 
G-Unit, G-Unittttttt,G-Unit, G-Unittttttt,G-Unit,G-Unit (repeat) 

(50 Cent-between Banks) 
G-Unit nigga that's what's up
[ Intro - 50 Cent talking ]
Oh, oh, Gggga Gggga G-UNIT (UNIT, haha), yeah, it's 50 CENT (CENT)
And Lloyd Banks (BANKS), and Tony Yayo (YAYO), nigga,
It's elementary

[Lloyd Banks]
1,2,3,4
[50 Cent]
Lloyd Banks' in the house
[Lloyd Banks]
Now get the fuck on the floor
I slid through the front door
With
[50 Cent]

Yeah! 50 Cent.. Lloyd Banks.. Young Buck...
G G G G G-Unit! Haha!

[Young Buc]

Vacate your home I come to brake your bones
Americas
could tell by his look
Cause he looked the way I look
When I look for a jooks
Bitch

Motherfucker
Teamwork, work hard nigga
50 cent
Rotten Apple
G-UNIT
resume, I am oh so loco
Mama ain't raise no chump, I don't talk no pocco

[Chorus: x2 50 Cent & Lloyd Banks]
Sticks and stones may break bones
the world
I've meet all kinds of girls
Girl you look like someone I done fucked on tour

[50 Cent]
(Now everything's changed) I'm rich bitch
(You've
Artist: DJ Envy f/ G-Unit (50 Cent, Lloyd Banks)
Album:  Blok Party Vol. 1
Song:   What Goes Around
Typed by: x2pacalypsehalx@hotmail.com *

*
[Intro / Chorus: 50 Cent]
Yeah.. I know you don't love me, I know you don't love me
You ain't the same when Jay-Z's around
I know you don't love me,
[Intro / Chorus: 50 Cent]
Yeah.. I know you don't love me, I know you don't love me
You ain't the same when Jay-Z's around
I know you don't love me,
Pooh in 95' I'd kill you if you try me for my Air Max 95s
Told Banks when I met him I'ma ride 
And if I gotta die rather homicide 
I ain't have 50
Artist: DJ Envy f/ G-Unit (50 Cent, Lloyd Banks)
Album:  Blok Party Vol. 1
Song:   What Goes Around
Typed by: x2pacalypsehalx@hotmail.com *

*
Yeah, Shady (Woo!)
Ha ha, 50 Cent
G-G-G-G-G-G-UNIT
(Here we go again, yeah)
Uh huh, ha ha ha
Does it make you mad, when I switch my flow
You
I know is to show these ??? how it supposed to go

50 Cent
I'll teach ya how to Stunt

The Game
Countdown to Armageddon Motherfucker, Chuck Taylor in
Pooh in 95' I'd kill you if you try me for my Air Max 95s
Told Banks when I met him I'ma ride 
And if I gotta die rather homicide 
I ain't have 50
the middle and your legs to the side

50 cent:
I've got that bentley ferrary that lambo lean
My car game crazy I can't be seen
The aston bugatti the range
replacement, nah
I borrowed his gunits to walk through the matrix
I'm signed to the Doctor I ain't got no patience
So he put me with 50 Cent now I got a face
around the world
I've meet all kinds of girls
Girl you look like someone I done fucked on tour

[50 Cent (Singing)]
(Now everythings changed) I'm rich
the days
Young strays, posted at the L.Q. on Friday's
Waitin for Dice to give the go ahead
Hawkin 50 cent, puttin heads to bed
for a herringbone hear
Versace that's why
You gotta watch your friends you got to watch me
They conniving shit
The first chance to crack the bank
They try me, all they get is 50
to crack the bank
They try me, all they get is 50 cent francs
And papayas, from the village to the tele
Time to kill it on your belly, no question
I got
They try me, all they get is 50 cent franks 
And papayas, from the village to the tele 

Time to kill it on your belly no question 
I got more black
California where us youngstas slang that cocaine 

and we be hoppin it up and choppin it up and rockin it up 

to tens  twenties  fifties  and hundreds
they get is 50 cent franks
And papayas, from the village to the tele
Time to kill it on your belly no question
I got more black chicks between my