Search results for baby i need you by kim taylor

We've found 9,697 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching baby i need you by kim taylor:



Kim crying out like damn
Jan I thought you were my friend

Janet said, "You remember
You took my boyfriend back when we were ten"
Damn

Mike a real cool
a briefcase
Who needs a wallet?
Be a pigeon nigga you sound retarded
I'm the girl with more cream than St. Patrick's Day
A house by the bay so what do you
Doesn't matter if it's day or night
Everything's gonna be alright
Whenever you need me baby
Call me, beep me if ya want to reach me

(Kim here, so
need) a determination
To change the wrong to right
The future's a baby born
Looking for us for strength
To keep it from harm
You know we'll succeed if we
junk in my trunk ain't made for chumps
When Lil' Kim's around you don't need to lie
It's the "Drugs" baby, I'm makin' ya HIGH!!

[Chorus: 50 Cent]
you baby)
Yo Kim come on
(I'm right here with you man)

[Kim]
Lord I cry, I cry
From the things that I've seen
That I've seen...
care for high tone places

Oh, Liz Taylor's not his style
And even Lana Turner's smile
Oh, there's something there that he doesn't see
You see, I wonder
women used to be my speed
Now pretty baby you're all I need
Oh darling, think it's gonna work out fine

He's so, I'm so, we're so glad when we remember
from your boy Jada
I know you, hate dyin - but you gon' die a hater
I got a vision, I think for the future baby pah
why'all nearsighted, lotta
Don't make me wake this baby
She don't need to see what I'm about to do
Quit crying bitch, why do you always make me shout at you?
How could you?
Just
women used to be my speed
Now pretty baby you're all I need
Oh darling, think it's gonna work out fine

He's so, I'm so, we're so glad when we remember
to be lonely
To need or love anyone
I'm just suppose to be only
The man behind the gun

Then one day she sent me a letter
She said I want you
And this fool is still behind me
I am dipping through the crowd now
Hoping that he doesn't find me
He said baby where you going?
(Lil' Kim I love you
Like a gun shot
Twist' is yo' flow cold?
Well I think so
Kim do you got dranks
Crist' by the box
Twist' do you got smokes
Well I got 'dro, now baby
to be lonely
To need or love anyone
I'm just suppose to be only
The man behind the gun

Then one day she sent me a letter
She said I want you
love is gone
And I gave you all I had in this world
Not bad of me me to say it
But I need it 'fore I go

Ooh I can remember then, yeah
You were
on them
Kim crying out like damn
Jan I thought you were my friend
Janet said, "You remember you took my boyfriend back when we were ten." Damn
Chased by the moon
They shatter their whole peace
With singing

[Chorus: x2]

So we can drown our towns with voices
So possible to like it as one
move fast, you blink, you could miss it
I just sit back and, think of my last 20 years
6 pack, gunnin my years, jet black, blunt in my ear

Real
feat. Lil' Kim
[Intro: Kiely]
Haha, 3LDub baby, A Girl Can Mack

[Verse 1: Kiely]
Yo, if you don't like expensive things
Then you can bounce if
Whattup? I'm Shanice, don't remember me?

[Lil' Kim]
She called me by my government name, Kimberly
Who sent you?

[Lil' Shanice]
My mom sent me; her
Kim Possible

Call me, beep me, if ya wanna reach me
When ya wanna page me it?s okay
Whenever you need me baby
Call me, beep me, if ya wanna reach
sad
When you're looking back at yesterday
And find you can't let go
You need someone who can lift you up
To get ready for tomorrow

Baby I'm high
High
This is a picture of Hawaii that you brought me
Santa Claus with a baby that you brought me
Standing by the back screen door watching you wash
[Chorus]
Anywhere you want to go
As long as its sunny weather
Let the time fly by I don't mind
As long as we're together

South of the border there's