Search results for all in the name of love edit by atlantic starr

We've found 33 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching all in the name of love edit by atlantic starr:



twenty years time

Your Cherokee lover, Blue Duck was his name
He loved you in the sand hills before your great fame
I heard he stopped a bullet in 1885
twenty years time

Your Cherokee lover, Blue Duck was his name
He loved you in the sand hills before your great fame
I heard he stopped a bullet in
fuckin' bitches by the chunk
My name black do words wanna play in my dirt?
Bitch stop my momma serve free lunch from the church
I come like a thousand doves
echo in the longer hall
Call out your name, but no-one's there at all

Long long distance love affair, I can't find you anywhere
I call you
Strikin' the belly of the seed to make it vomit
Things of beings is unseen by men
in shapes and form, never been dreamed by men
The word of God, always
echo in the longer hall
Call out your name, but no-one's there at all

Long long distance love affair, I can't find you anywhere
I call you
spirit comin on me
My lifestyle: based on a true story
Read the credits: name appears alphabetic
On clear film with no edits
Masada bleedin in the hands
(Let the sun shine)
Yeah yeah its a brand new day y'all (Let the sunshine in)
Turn me up in the top a little bit dog
Little do you know, y'all gonna
to dude
I'm grown man business, and I am not in school
Put your hand down youngin' this is not for you
On my +J.O.+ with beats by Kan-ye yo
My name
love is love
That's the reason I hold it down for y'all
y'all muh'fuckas do the same for Pun
But I'ma keep fuckin' with y'all
Kick it like I been kickin'
bitches love me
All my bitches love me
You ain't fuckin' with my dougie!

The name is Young!
For them dudes who don't know me
I know I'm from the west
bitches love me
All my bitches love me
You ain't fuckin' with my dougie!

The name is Young!
For them dudes who don't know me
I know I'm from the west
We love our fans
Special feelin' man, when you can talk to your fans
We answer all our Myspace
Through my travels, 8ball told me
He say V pay
stayed on the raps 'til we made it on the map
By then, No I was my main guy
He and I was like Chi-town's Gang Starr
We had came far together, with a long
streets go
By tha name of plies have you heard of me.

[Verse 2]
Ever since me everybody claiming real most you niggas pussy
That's how I feel can be
bitches love me
All my bitches love me
You ain't fuckin' with my dougie!

The name is Young!
For them dudes who don't know me
I know I'm from the west
Yo 
Older cats 
Yo 
Whassup Rae? What's going on Son? 
Whattup dude? 
Yeah  I ain't see y'all cats in a long time 
Check it  yo 
Y'all better
bitches love me
All my bitches love me
You ain't fuckin' with my dougie!

The name is Young!
For them dudes who don't know me
I know I'm from the west
Not a typical nigga bruh (have you heard of me?)
Boy I think I'm finna go all da way in on dis one (have you heard of me?)
1 thang about me homeboy,
them niggaz that's real
headed to the Eastside nigga you know the deal

(Chorus)
[Wayniac]
Now as time passes by I sit and wonder where it all went
game 
You know my motherfuckin name 
Phil Da Agony, it's all the same same 
Game tight, Crescent Heights, get the name right 
I do seven songs in
Understand it when I shine, all your light is through
Ya niggas wack in one language, I'm nice in two, fuck is you

[Chorus]
Que eso? Tu no sabe mi sonido
highest honor
Gotta take care of them kids, man I kno' ya heard Obama
And I love motor island, Atlantic in my backyard
I just tell my pilot to land it in
to the Atlantic
I dig dips who've got the hips that are gigantic 'cause I'm frantic
Take you in a frenzy
Takin' you out is easier than pullin' a pull-out out
Eee ah ooh ah ah (many times)
People hint and wonder and they want to know how and why
but let me first introduce myself I'm tagging name Romye