Search results for all black everything intro by jay z

We've found 248 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching all black everything intro by jay z:



could never be sure so all we can do is
Pray

[Beyonce]
Because of your strength
While I walked upon the
For god is my defense

[Jay-Z]
As I head
could never be sure so all we can do is
Pray

[Beyonce]
Because of your strength
While I walked upon the
For god is my defense

[Jay-Z]
As I head
say Jay-Z you're too much for me

(Nigga what?) Make you think you can fuck with me
(Nigga who?) Recognize girl, Jay to the Z
(Nigga what?) Make you
it
Inside your belly, if it's tight get the K-Y Jelly
All night get you wide up inside the telly
Side to side, til you say Jay-Z you're too much for me
[Intro: Jay-Z (Kanye)]
(Laughing)
Y
o f*** you, Kanye, first and foremost
For making me do this s***. Muh'f***er
Had to throw everybody out
tonight...
We gonna run this town

[Verse 1 - Jay-Z]

We are
Yeah I said it
We are
This is Roc Nation
Pledge your allegiance
Get y'all black tees
say Jay-Z you're too much for me

(Nigga what?) Make you think you can fuck with me
(Nigga who?) Recognize girl, Jay to the Z
(Nigga what?) Make you
[Jay-Z]
Girls I love you.. I love all why'all
Hehehe, hehehe, f'real

[Biz] I love girls, girls, girls, girls
Girls, I do adore
[Jay] Yo put
(Jay-Z)
Oohh, live your life 'cause life is love
Always thank the man above (thank you, uh)
The more you the more you get (that's real talk)
Yeah, yeah
Yeah it's magic
Jay-Z and Lenny Kravitz
And it's a Heavy D production you bastards
Come on
Ha hey yo stop playing man
This is real serious
Ha
And I got the Get Fresh Crew
Doug Fresh! (one, two, three, come on!)

[Jay-Z]
Mirror mirror on the wall
Whose is the freshest of them all?
I love
But uh
It's all good until I get my first scuff and I'm like

Hell Naw ain't no way
(What's wrong)
Man he den stepped on my Jay's
Stepped on my Jays
He
banksta'z) S.O.M. original (black banksta'z)
Wu Killa Beez, Sunzini, 12 O'Clock
Aiyo Knight, we bout to pop it off (John the Baptist, aiyo, we all)

[Hell
[Just Blaze] Just Blaze!

[Chorus - Memphis Bleek]
Everything's a go!
And I just washed the wheel, and I Armor All the wheels
And it's real,
or hate me" "Jay-Z"
I'm so gutter, ghetto girls fall in love with me
"Roc-a-Fella lock the whole block down"

Wednesday's I'm up in Shine, Cheetah's Monday
I'm so gangsta prissy chicks don't wanna fuck with me
You can love me or hate me, Jay-Z
I'm so gutter, ghetto girls fall in love with me
Roc-a-Fella
the trial of 
I'm gone 
The State vs. Shawn Carter, a.k.a. Jay-Z
Uhh, uh-huh-uh, uhh, uh-huh-uh, uhh
Whatever the verdict in this trial may be
of
(I'm gone)
The State vs. Shawn Carter, a.k.a. Jay-Z
(Uhh, uh huh uh, uhh, uh huh uh, uhh)
Whatever the verdict in this trial may be
The effects will
never got found in the alley
Nas and Jay-Z they were still homies
Squash the beef with Ja Rule and 50
Benzino shook hands with Eminem
And on the same
To explain in due time

All I know, time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks
due time
All I know
Time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away
say Jay-Z you're too much for me

(Nigga what?) Make you think you can fuck with me
(Nigga who?) Recognize girl, Jay to the Z
(Nigga what?) Make you
of Jay-Z, Z
Check me out

30's the new twenty, nigga 
I'm so hot still
Better broad, better automobile
Bet a yard, nah, bet a hundred mill
Then by
all ya life you praised me
Your daughter might be Jay Z's
Illmatic was real cause you was tryin' to portray me
Matter of fact, time for Sony to pay me
the ambiance, y'all n****z just rhyme
By the ounce dough accumulates like snow
We don't just shine, we illuminate the whole show; you feel me?
Factions from