Lyrics.com »

Search results for 'by s got no case single album sir mix a lot'

Yee yee! We've found 138 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching by s got no case single album sir mix a lot.



Hand it over with all speed

Oh!
What now?
The cat's eaten it
Has he?
She, sir

Gouda?
No
Edam?
No

Case Ness?
No
Smoked Austrian?
No
national anthem

Verse Three: Sir Mix-a-Lot

Am I a communist? No. But my brain ain't slow
Not long ago, Mix-a-Lot was po'
Never helped out by the ones
Yeah Renegades is back and the beat is sick,
Jay Z, Freeway, 8 Miles,
Let's go

8 miles and running, got my 7 album droppin',
And my 8 album
[Verse 1 - Sir Mix-A-Lot]
1977 was a no cocaine in my hood-ject
The brothers was stuck on Chuck without a mind set
I got tired of watchin "Good
"Mix-A-Lot" - 4X
I'll Roll You Up
Yeah, how many players we got in the house?
(*yelling in background*)
How many Playboys we got in the house?

[Sir Mix-A-Lot
Uh!

I did good in my hood as a youngster
The Heavster was never a punkster, no sir
No ma'am, hot damn, me and Michael Jackson jammed
I dug Soul
got childhood scars in the streets of my life
Girls laughed, now they beggin' to be Mix-A-Lot's wife
The new breed is here, vigilante's of rap
Got eyes
http://www.metrolyrics.com/do-it-like-me-lyrics-skepta.html ]
F*ck your mix tape I don't wanna feature
Couldn't give a shit about your album either
I don't wanna hear you come out the speaker, No…
You
album out in HipHop and I'm still Heatin' up tHe crockpot
Platinum plaques tHat I ain't Hung yet
You got opinions no acHievements
Type of niggas make
there's no one truer
Select a rhyme, and you'll find that few are
Able to match my professional blend
With Greg Nice by my side I continue to ascend
it's done, uh

I did good in my hood as a youngster
The Heavster was never a punkster, no sir
No ma'am, hot damn, me and Michael Jackson jammed
I
to the Streets album
We have so many entertainers 
I would like to welcome to the stage right now
Allure, Case, Common Sense and The Firm's very own AZ

Come
build a case
I'm high as fuck man inhalin' it beatin' on my chest like Tarzan
Hold it fo' ten
Five lucky to be alive
I only got one mo' album to do
I remember how it all began
I used to sing dirty raps to my East Side fans
Back then I knew ya couldn't stop this rap
No M.C. could rock like that
of his albums, you downloaded them
He ain't got no security, the pound?s holdin him 
And if he never told you before, you now know it then

Chorus:
If you
5, 4, 3, 2, 1
In a world full of haters stands a single group 
Who clearly separate themselves from the rest
These 3 men scale the ends
[ INTRO: Chris Rock ]
...All this ill shit
This fuckin Sir Mix-A-Lot shit
What the fuck is this shit?
See the shit's video?
'PUT IT ON THE GLASS!'
I remember how it all began
I used to sing dirty raps to my East Side fans
Back then I knew ya couldn't stop this rap
No M.C. could rock like that
and I couldn't look up in case it came. "It certainly is nice around here." Columbo said, and I heard his mac moving as he looked around. The single line
toward South Shore, wrong way homey
This street's for Mix-A-Lot's posse only
Looked in his mirror saw my big gold grill
Ain't no place to run so you
From yo' car to a crap game, no one rolls wit' you
One of Mini-Me's shoes got more sole than you
So by the time you figure out why your record ain't
Y'all can't get with the Mix-A-Lot show
The man you love to hate ain't phased by the fakes
If you want to playa hate
Eat a big 'ole snake

It's
[Barbra:] Look, I've spent a lot of time working on this
[Producer 1:] Look, no one's gonna buy it -- no one.
[Producer 2:] No one in Middle
wife because of it
But I got this life because of it
Told ya, game don't never get old

[Sir Mix-A-Lot - talking]
Yeah don't grab the game bull by
she really at?
Probably got location on your phone, she know where you at
A lot of niggas hatin' on the boy
Why you really mad?
Is it cause I'm