Lyrics.com »

Search results for 'by re and seven years ago album relient k'

Yee yee! We've found 11 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching by re and seven years ago album relient k.


Albums:

Five Score and Seven Years Ago (Relient K) · Five Score and Seven Years Ago [CD/DVD] (Relient K) · Five Score and Seven Years Ago [Japan Bonus Track] (Relient K) · Four Chords and Seven Notes Ago (Jason Crosby) · Double Take: Relient K (Relient K) · Relient K, Vol. 1 (Open Mic Karaoke) · Relient K (Relient K) · Pickin' on Relient K (Pickin' On) · Relient K (Relient K) · Relient K Piano Tribute (Relient K) – and 90 other albums »


salt and pepper and butter on grits
I ALWAYS look up to program directors
Cause they're the ones, the jam selectors
A couple of years ago when I
and seven years ago prepared to flow prepare for war
I shall fear no man you don't hear me though
These words ain't just paired to go in one ear out
the platinum, y'all record
I recall, 'cause I really been there before
Four scores and seven years ago prepared to flow prepare for war
I shall fear no man you
you want to be, 
You're gonna have to learn pimpology.
Pimpology, a pimp's profession.
Can't be effected by the Great Depression.
So if you want
Indeed truly we are the mighty mighty BDP posse 
This is our fourth album and we're still not takin' no shorts 
Yeah, ha hah! 
On the wheels
The employees of the year, yeah we're back to work
I took time off, while all the rappers got jerked
Due to the fact that they're whack and their
A new LP, every year.
You know we rolling.  Can't be faking.
We come through, and all your girls, we're taking.
You know we're rolling.  Don't do no
the fifth eat shit, you'll step off
Six is your beatdown, your title is seven
Takin out your four man crew makes eleven
By the twelveth I go for self
know it’s all year right? Hah!
I'm sitting here in the middle of New York City,
The night before I gotta turn my second album in, higher than
The employees of the year, yeah we're back to work
I took time off, while all the rappers got jerked
Due to the fact that they're whack and their
the recession, then we formed the fuckin' team
F-U-N-K-V-O-L-U-M-E, nigga
Seven years into this shit, somehow we're only gettin' bigger
And we're just now gonna