Search results for by n my mind album elvis presley

We've found 82 lyrics, 68 artists, and 100 albums matching by n my mind album elvis presley:



just ain't let you know (ha!)

I said, elvis presley ain't got no soul (huh)
Chuck berry is rock and roll (damn right)
You may dig on the rolling stones
ain't let you know.. (HA!) 



I said, Elvis Presley ain't got no soul (huh) 

Chuck Berry is rock and roll (damn right) 

You may dig
to us, huh?)
(I never seen five niggas on Elvis Presley album cover!)
Only thing you can identify with is losing,
Ten number one albums in a row,
Who better than me?
Only the Beatles nobody ahead of me,
I crush Elvis in
days.
And fear, fear is bigger than Elvis Aaron Presley.
Texas
When all the bitches on the planet think I'm sexist
Fuck Elvis Presley he can suck my nuts yes
What he meant to you, I give a fuck less
And I don't
of fucking war zone 

Meanwhile we got a war 
Going on of our own at home 
My minds fucking blown, 
Trying to figure out how 

To fight my own clone
my) 

Step back for a second 

And watch these soldiers come take ya 

Roll By! 

Entrepreneurs n Tycoons 

If y'all doubt it 

y'all better
and things in the back just coming up this way

What do you think about Elvis Presley coming through here? 

Oh, it's wonderful

Do you know anything
Puttin fingerprints on my bicycle
Walkin up to have a drink at the club ?there is? three Irish chicks
Lookin at me like I'm sick
Walkin by chin-chins I
Rock'n'roll music defined the times
The sound of generations collide

These moments in time
(These moments in time)
Live on forever in my mind
(Live on forever
my) 

Step back for a second 

And watch these soldiers come take ya 

Roll By! 

Entrepreneurs n Tycoons 

If y'all doubt it 

y'all better
my) 

Step back for a second 

And watch these soldiers come take ya 

Roll By! 

Entrepreneurs n Tycoons 

If y'all doubt it 

y'all better
gesagt, dass ich ausseh wie Elvis Presley
Aber Fakt ist: Geld macht sexy

Come and spend some time with me
I wanna hold you tight
I got everything you
I saw the best minds of my generation destroyed. 
Devoid of conviction, conflicted, annoyed. 
Kicked at and worn down, 6 6 6. 
Beat. Looking for
[Jay-Z]
For those that think Hov' fingers bling bling'n
Either haven't heard the album or they don't know english
They only know what the single is,
the honey
A-ooo-wee 
Baby, way there over there by the apple tree

Now, look-a-there
She kind-a, big n' fat
Now, look-a-there 
A-but it ain't like that
Now,
one albums in a row,
Who better than me?
Only the Beatles nobody ahead of me,
I crush Elvis in his blue suede shoes,
Made the rolling stones seem sweet
Could have Guitars that I have never played, 
Every Elvis album ever made.
I got the cars, I should learn to drive
Could have a house that would blow
And why I just don't know

So I take a Vicodin splash it hits my stomach and ahh
A couple weeks go by it ain't even like I'm getting high
Now I need it just
some - True Love

You know I wake up every morning
It's the first thing on my mind
This is a permanent condition, of the most serious kind
Now let
mind
You crossed the thin line, I'm hearin' 'em tell Atlantic

It's so much shit about cha, they don't give a shit about cha
Say'n you ain't doin'
a nigga by surprise, I was astounded
He a real cool dude but why he call me clownin'?

You say'n you don't know bout it? Know bout what?
Atlantic
seat
You are what you eat
So what you eatin
Same message to your mind
Be self defeatin
Sick n tired of bein sick
And tired of bein beaten
Saw em drop it
low down, dirty ways
Well, now drinkin' whiskey an runnin' round
Little girl, that's all you crave

Well now, an I give you my money, baby
N' you left