Search results for by ls 4 tracks album tlc

We've found 69 lyrics, 11 artists, and 100 albums matching by ls 4 tracks album tlc:



Poor White Folks [Instrumental]


Uncle Pen Album
By Bill Monroe & His Bluegrass Boys

The entire album is 'Instrumental'. These include tracks:
1.
thing I knew, I was listening to an album called 'freak out!' by the mothers of invention. I became very interested in their concept of music, their
times four equals sixteen tracks
Word
Divided by two
Which is half of four
Equals OU818
Ah shit
Yo Trey, where's the goddammed drum machine?

Ah damn, I
York City's mixtape circuit. He's already in the studio working on his upcoming album with tracks produced by Dr. Dre, Shaw Money, and Eminem himself.
Musty fusty yet so crystal clear 

The non commercial set is now here 

Brought to you by the will of positve people 

K are S plus One equals
Davis - piano, Big Bill Broonzy - gtr, Alfred Elkins imbass
Album: Vol. 4 Document Records DOCD5058
Transcriber: Awcantor@aol.com



(harmonica intro)
Verse 4:
(Baby)
Outkast, b.g.
Hot boys, tlc
Trick daddy & wheezy-whee (soooo serious)

(Manny Fresh)
You don`t know who
Dj screw
Scarfaced nigga
all day twenty four hours 
You know what I'm saying making this money 
I ain't got to rap,all I got to do is talk on this track 
And you will still
peace,
See if we can kill your amnesia by the time I leave,
All mommies I harbor for vouch for me,
Tell 'em bout the time all your mommas couch mommy
Ain't No Joke" track
For a second it ain't look good
Little tension buzzin' from Wyndanch to Brentwood
Misunderstood, all forgot by sixteen when I met
a rhyme
My album'll touch you like the death of Malcom
Comes in CDs, cassettes, internet, and volumes
I was raised by a certain column on my info
I know
Low Down Ways Track 14 3:10 
Sonny Boy Williamson I (John Lee)
(John Lee Williamson)
Recorded: December 17, 1938 - Aurora, Illinois- Leland Hotel
Yo you couldn't see my with a telescope 
Words to cancer smoke your antidote 
Give me the remote turn them off 
I'll let my album melt your ass
black ridin' shotgun
Black four-five, black Air Ones
Bangin' "The Black Album," track #1
She like that Jay shit, that's her favorite
If it's gon' get
erzählen?
Eure Melancholie zieht vielleicht bei Mädels
Aber nicht bei mir, man
Tausend Rapper mit beschissener Beatwahl
Wieso fragt ihr nach files by Bennett?
See if we can kill your amnesia by the time I leave,
All mommies I harbor for vouch for me,
Tell 'em bout the time all your mommas couch mommy
All
let me serve,
Swerve, I'm still dope that's my word,
All I did was the switch the kitchens,
Did some tracks on the birds,
Irv, Gotti know I'm
than rings, niggaz won't do a thing
I bangs the four-four in plain, daylight I'm deranged
Spray right at your brain; by the way this is Hov'

One
rings, niggaz won't do a thing
I bangs the four-four in plain, daylight I'm deranged
Spray right at your brain; by the way this is Hov'
One shot Dillinger,
thugs from the R-O-C
Sigel Sigel in the house

Uh-huh, sick bastard
Get your wig pushed back by the wig push-backer

Uhh, uhh, Memph Bleek in
Yusef:

This here be a track
Straight out of the blue
Untapped source of a funkdafied force
This course from the source and of course 
Muse bound bop
you recorded your album on a 4 track
You ain't underground cause your beats are wack, or even if they're fat
You ain't underground simply cause your
the 'Black Album', track number 1

She like that Jay *** that's her favorite
If it's gonna get me the *** I'ma play that ***
If she bite too hard, I'ma say
mothafuckas want true colors, I got white and I got black
Bay Area mothafuckas comin soon as I step up on the track
If he actin like a bitch, we gon treat him
Classic, uh, uh, uh
I'd like to welcome y'all to Exit 13
My name is LL Cool J
AKA the GOAT
R. Leslie on the track, uh, uh, uh

I told y'all