Lyrics.com »

Search results for 'by l be the tell album 100 portraits'

Yee yee! We've found 297 lyrics, 47 artists, and 100 albums matching by l be the tell album 100 portraits.


Albums:

Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever (Explosions in the Sky) · RAS Portraits (Freddie McGregor) · Portraits (Emmylou Harris) · Portraits on Standards (Stan Kenton) · Piano Portraits (Phineas Newborn, Jr.) · Lifetime Intimate Portraits: Christmas Belles (Hutchinson, Hutch) · Kenton Portraits (Hutchinson, Hutch) · Portraits (Martin Taylor) · Calling All Portraits (Devin Hoff) · Portraits [Bonus Tracks] (The Buckinghams) – and 90 other albums »


of horsepower so I'm able to stick 
Usually a good nigga even though I'm able to flip 
You pay 30 for the 'Kiss, 100 for The L.O.X 
And if we coo', then I
of horsepower so I'm able to stick 
Usually a good nigga even though I'm able to flip 
You pay thirty for the 'Kiss, one hundred for The L.O.X 
And if we coo',
flybys to take a couple of shots
Couple of portraits then ignored 'em
He'd be just another bush surrounded by a couple orchids
Poor kids just 'cause
to skip
Usually a good nigga, even though I'm able to flip
You pay 30 for the 'Kiss (uh-huh) a 100 for The L.O.X. (Yeah)
And if we cool, then I write
dollar portraits in my fortress
of course it's Po
bloodstainin', aeroplanin', Four-Hundred horses slow
Platinum cable, round table, so all the bosses know
the shit hey and ion care what a bitch say
I'ma be like this til I get gray
And I ain't puttin' no rims on it
When it's 500 hundred it ride factory
just a (fag?)

Just spent a 100 of that brown paper bag money
It feel good to be young money cash money
Rehab I'm addicted to fast money
I got
be-bopped out hop!
Antwan the Swan, from the pretty fish pond
Was a bad mother jumper, you could tell he was strong
He war a cold paisley jacket
you off
Broad, with the cause (yeah) bitch on a mission
Keep them niggas by they nuts while you hoes be dick kissin
Missing the game, damn bitch it's
the game wrong
You seen us on MTV and our album on the shelf
4-5 hundred strong and we ain't need no fuckin help
Fuck a hype man we can crank the show up
Slowly I start walking to the door

Cab arrives he blows his horn, I stumble at in the early morn
Tell him of the place I've got to go
[?] a hundred
album sales peak?  uhh
All I wanted was to sell like five hundred
And be a ghetto supastar since my first album _blunted_
I used to work at foot
got here
Only God can judge me, so I'm gone
Either love me, or leave me alone

Now, back to our regularly scheduled program, 
L'Album Noir:
tonight
We tip the waiter a hundred dollars
To keep the ice cold, alright?
We the last guys to keep the wise guys code alive
If I can't live by my word
tonight
We tip the waiter a hundred dollars
To keep the ice cold, alright?
We the last guys to keep the wise guys code alive
If I can't live by my word
got here
Only God can judge me, so I'm gone
Either love me, or leave me alone

Now, back to our regularly scheduled program, 
L'Album Noir:
be-bopped out hop!
Antwan the Swan, from the pretty fish pond
Was a bad mother jumper, you could tell he was strong
He war a cold paisley jacket
the shit hey and ion care what a bitch say
I'ma be like this til I get gray
And I ain't puttin' no rims on it
When it's 500 hundred it ride factory
Got that vision of Pac
Although I'm branded as Oprah
Michelangelo portrait meet Mia Angelou notebook
Michael Jordan performance nigga I dream to be
for your era it's
My time to shine and I'm still payin dues
And I'ma be famous on either rap or the news, motherfucker
I only tell you nothin but
Patrone shots
H. Lorenzo belt, buckle from Chrome Heart
A-life tag popper, it'd be sad not to walk out the store
With bags worth a 100 cash, shoppin?
the hell you think we livin?
How you think it feel to be a Simmons
Imagine Christmas and Thanksgiving
People want to know why I ain't on my brother's
think it feel to be a Simmons
Imagine Christmas and Thanksgiving
People wanna know why I ain't on my brother's label
If I did this whole rap game be
virginity 
Your jam is just a dreamin' MC scheme 
gettin' crushed by a L.L. theme 
somethin' like Shaft, put you in a cask', bo! 
You little blood-clot
Jeezy]
Just got a hundred of that brown paper bag money
You niggas really wanna talk money?
Shit real that's all I could tell 'em
Just rap 'em up good