Lyrics.com »

Search results for 'by l album faron young'

Yee yee! We've found 43 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching by l album faron young.



virginity 
Your jam is just a dreamin' MC scheme 
gettin' crushed by a L.L. theme 
somethin' like Shaft, put you in a cask', bo! 
You little blood-clot
virginity 
Your jam is just a dreamin' MC scheme 
gettin' crushed by a L.L. theme 
somethin' like Shaft, put you in a cask', bo! 
You little blood-clot
'Bout the realest nigga these Texas streets ever bred

see L Butler better known as Chad or Pimp see
The closest homeboy that I ever had
Now when we first
'Bout the realest nigga these Texas streets ever bred

See L Butler better known as Chad or Pimp see
The closest homeboy that I ever had
Now when we
with them thugs from the are-O-see
Sigel Sigel in the house

[Beanie Sigel]
Uh-huh, sick bastard
Get your wig pushed back by the wig push-backer
thugs from the R-O-C
Sigel Sigel in the house

Uh-huh, sick bastard
Get your wig pushed back by the wig push-backer

Uhh, uhh, Memph Bleek in the house
thugs from the R-O-C
Sigel Sigel in the house

Uh-huh, sick bastard
Get your wig pushed back by the wig push-backer

Uhh, uhh, Memph Bleek in
virginity 
Your jam is just a dreamin' MC scheme 
gettin' crushed by a L.L. theme 
somethin' like Shaft, put you in a cask', bo! 
You little blood-clot
Felon, fights behind me on the intersection
Sex and drugs my anthology on perfection
Dress superb admired by conspirists
Who wanna try me but ain't high
boy!

On the outskirts, of what works
Live those who go for broke, and merk to get merked
Live by the sword and die by the semi
Not part of my ways,
kindergarten nigga
Huh, ask about me, see if you ain't heard

When the gun is tucked, untucked, nigga you dies
Like numchuks held by the Jet L-I
I'm
you dies
Like nunchucks held by the Jet L-I
I'm the one, thus meaning no one must try
No two, no three, no four, know why?
Because one's four-five might
held by the Jet L-I
I'm the one, thus meaning no one must try
No two, no three, no four, know why?
Because one's four-five might blow yo' high
You
you want to be, 
You're gonna have to learn pimpology.
Pimpology, a pimp's profession.
Can't be effected by the Great Depression.
So if you want
it baby shake it
Young ladies in the spot, if you came up in the place to rock, c'mon
Shake it baby shake it
Divided we fall, stay together
old
Covered in such, drive-by the sun with a low (?)
Third album Wheel of Fortune when I bought those O's
And every other letter when I chose
albums
Fuck McDonald's and fuck Calvin
I get money with Erick Sermon when I'm in New York
I get respect, they call me Too Short
I live swell in A.T.L
nights
Though it might seem wrong thank god for that white
They use to call me the pirex kid, aka young arm and hammer
In the kitchen with the pots yeah
Intro: 
What  what 
You over there Styles? 
Yeah dog 
Second album nigga  real L.O.X. 
Blaze 
We run the streets  y'all know who to bet (C'mon)
thugs from the R-O-C
Sigel Sigel in the house

Uh-huh, sick bastard
Get your wig pushed back by the wig push-backer

Uhh, uhh, Memph Bleek in
grind
Just copped a maroon 5, no Adam Levine
Came a man by myself, only father was time
I know that she relate baby daddy ain't shit
So she raised that
Babylon
Fuck this world, that's why we carry on
By the Email Fidel, tell him meet me on the D.L.
No longer a free world, think of shank or Verra'
This
boy

On the outskirts, of what works
Live those who go for broke, and merk to get merked
Live by the sword and die by the semi
Not part of my ways, but
profession.
Can't be effected by the Great Depression.
So if you want to be giant sized,
Come to my school.  Get pimp-matized.
In your school, what do they
MC Shan - The Bridge LYRICS
   
 
 
  Lyrics | Search | LyricsBox | Chart |LinkUs | Contact

 
      Artist Title Album Lyrics Text