Search results for by k album modern talking

We've found 19 lyrics, 46 artists, and 100 albums matching by k album modern talking:



by 
No emotion calls 
Anonymous love 

Talking 
Watching 
Modern expression 
Closer we'll find 

Only know you could be beautiful 
We're so
a hammer than a nail

___________________________________________
*written by Bob Geldof
*taken from the album "The Happy Club"
Ok year 2002
18 wondering what the fuck I'm gon' do
Witty Pretty potent with the modern machinations
An I ain't really getting help with college
[Chorus: x2]
Picture us married you and me  k-I-s-s-I-n-g 
I remember the first time girl you and me f-you-see-k-I-n-g

She was the modern Isis,
Picture us married you and me  k-i-s-s-i-n-g 
I remember the first time girl you and me f-you-see-k-i-n-g
[Repeat]

She was the modern Isis,
Picture us married you and me k-i-s-s-i-n-g 
I remember the first time girl you and me f-you-see-k-i-n-g

She was the modern ices honey dog she
Everybody, everybody
Everybody
Everybody sit your bitch ass down and
Listen to this true mothafuckin' story told by Kendrick Lamar on Rosecrans, ya
Everybody, everybody
Everybody
Everybody sit your bitch ass down and 
Listen to this true mothafuckin' story told by Kendrick Lamar on Rosecrans,
you want to be, 
You're gonna have to learn pimpology.
Pimpology, a pimp's profession.
Can't be effected by the Great Depression.
So if you want
profession.
Can't be effected by the Great Depression.
So if you want to be giant sized,
Come to my school.  Get pimp-matized.
In your school, what do they
MC Shan - The Bridge LYRICS
   
 
 
  Lyrics | Search | LyricsBox | Chart |LinkUs | Contact

 
      Artist Title Album Lyrics Text
kicked for talking backwards
Puffin Backwoods, walking through the back of the hood
No protection, Stapleton section
Corrupt life, T.M.F. arch style, we
on the street or I'm out at the mall
And people be talking that blah blah blah
Ha ha ha ha ha
But anyway, a regular day is just like this
Canibus writes
[Intro]
I'm just a young boy, trying to get my money on
Making music in K.C., he-he-he-he-he
But Mitch Bade nigga's, wanna hate Techa Nina,
Talking:Cuz I'm tellin you man they ain't nothing else to talk about
the same shit every motherfuckin album, I don't give a damn how many he put 
out
he's gay
The YouTube views almost over 30k
The internet got us so shallow that we impersonate
Celebs' thinking that we all should be one
And not that
at
Push your hairline back, fucking with this sly cat
You know exactly what I'm talking about (Clue!)
You know the game and this life, what this thug
your hairline back, fucking with this sly cat
You know exactly what I'm talking about (Clue!)
You know the game and this life, what this thug about
One
[Talking]
Introducing, (whoa) the worlds...(it's the world's most hated nigga)
...hated nigga, yes, you know what I'm sayin'?
y'all niggaz ride