Search results for by g bad album george benson

We've found 92 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching by g bad album george benson:



the air then be Swayze

Check out my girls, check out my girls
Sing that shit G, sing that shit G!

Give me the night, like George Benson
And have
bad for me,
But they say she’s bad for me,
But I don’t think she’s bad for me,
But it’s a bit of a miss illusion,

She’s got a mate called Benson,
But
Funk is my mother, George is my father
Obsessed with creating another author
Now I remember back when everything was On the One
(Nah, they couldn't
All my exes live in Texas like I'm George Strait
Or they go to Georgia State where
Tuition is handled by some random nigga that live in Atlanta
That
All my exes live in Texas like I'm George Strait
Or they go to Georgia State where
Tuition is handled by some random nigga that live in Atlanta
That
All my exes live in Texas like I’m George Strait
Or they go to Georgia State where
Tuition is handled by some random nigga that live in Atlanta
That
Snowy car transforming instead of transformer
You ever cook the whole thing on a George Foreman?
What about a nine on the gas grill?
Four-fifty for
Key Largo
Runnin' Nat narcotic
By George he got it
Takin' makin' the G erotic
And the fiends they scheme
So he can put 'em down
But his method is
album, point the finga
I guess nobody loves a real nigga-slash-rap singer
I thought I'd bring a little truth to the young troops
I brought proof that
Everybody, everybody
Everybody
Everybody sit your bitch ass down and
Listen to this true mothafuckin' story told by Kendrick Lamar on Rosecrans, ya
Everybody, everybody
Everybody
Everybody sit your bitch ass down and 
Listen to this true mothafuckin' story told by Kendrick Lamar on Rosecrans,
In today's music news: the ever-controversial 2Pac Shakur
Has just released another album under the alias "Makaveli"
Music insiders are running
are
Bad Boy 2000
No, no, no, notorious!
B.I.G. Born Again (he is.. he is..)
And he won't stop
No, no, no, notorious!
Cause he can't stop, yeah,
shinin through my rearview watchin, 'cause I'm paranoid thinkin that I might have been spotted,as I pass by watchin I relax 'cause I'm home now, had
injected
Make it hard to digest it
The pork on your fork create a corpse
The chicken they bring from the kitchen
Prepared by Satan's henchmen
George
All my exes live in Texas like I'm George Strait
Or they go to Georgia State where
Tuition is handled by some random n**** that live in Atlanta
That
All my exes live in Texas like I’m George Strait
Or they go to Georgia State where
Tuition is handled by some random n**** that live in Atlanta
That
are
Bad Boy 2000
No, no, no, notorious!
B.I.G. Born Again (he is.. he is..)
And he won't stop
No, no, no, notorious!
Cause he can't stop, yeah,
Uh, yeah, uh-huh, yeah
ED O.G. uh uh, D Quest uh uh
Boston's Finest, y'all check this out

You challenge me I'll challenge you, off balance fool
[Chorus: x2]

I'm G'd up
Only follow the code of the streets
Live bad to die good
Know how to move when hustling by the days with no food
But just so I
In today's music news, the ever controversial Tupac Shakur has
Just released another album under the alias Makaveli
Music insiders are running wild
Suge Shot Me
In today's music news: the ever controversial Tupac Shakur has
Just released another album under the alias Makaveli.
Music insiders are
G.I.s dressed with automatic rifles and fully armed for battle, fanned out on maneuvers through the woods, backed up by a dozen Blackhawk attack
Gotta do what I gotta do, yeah)
All my exes live in Texas like I'm George Strait
Or they go to Georgia State where-
Tuition is handled by some
like grand theft auto PSP 
I'm in the Volvo, puffin on the lala 
Ducking from the popo 
Every time I drive by, say hi to the bad guy 
All my mama