Search results for by thing the story of the isley brothers album the isley brothers

We've found 25 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching by thing the story of the isley brothers album the isley brothers:



the shit hits the fan, that ass'll get dropped
MC's want to attack me but them punks can't cope
I'll have you left without a job, like Isley from The Love
they allowed it
The funny thing about it
Through all the excitement
They Range got towed, they double parked by a hydrant
Stupid motherfuckers
his head and say, "Damn, oh, that's you?"
But by the 'Black Album', I was blackin' out
Party at S.O.B's and we had packed the crowd

Big brother got
by The Black Album I was blacking out
Party at S.O.B's and we had packed the crowd
Big brother got his show up in Madison Square
And I'm like yea, yea
everybody gonna meet there
Niggaz you ain't even like in your first life
They gonna walk by you and speak
So

[Chorus 2x]

[Bridge - Ron Isley]
No
Yo, I'm smoother than the Isley Brothers
When I'm on the scene I get feedback
Brothers runnin up, wassup, where you be at?
I be by myself just coolin
Yo, I'm smoother than the Isley Brothers
When I'm on the scene I get feedback
Brothers runnin' up, wassup, where you be at?
I be by myself just
Yo, I'm smoother than the Isley Brothers
When I'm on the scene I get feedback
Brothers runnin up, wassup, where you be at?
I be by myself just coolin
meat
Like The Isley Brothers leave 'em layin' between the sheets
See we Get It Boyz and know we roll with the heat
If money got a problem, tell him he
definitely lead to bigger clout
Like the Isley Brothers what I discovered makes me want to shout
What can I do with the respect of a man whose respect is
to some Isley Brothers
Hit it to some Sade Yes
Hit it to some R. Kelly
And hit it to some Marvin Gaye
(Don't you worry about a damn thang... No)
See
fluid
Hit it to some Isley Brothers

Hit it to some Sade Yes
Hit it to some R. Kelly
And hit it to some Marvin Gaye
(Don't you worry about a damn thang,
now girl

Doing things that'll get you gone
When we on the couch I can make you moan
Eat you up when we in the kitchen
Let you get on top when we
now girl

Doing things that'll get you gone
When we on the couch I can make you moan
Eat you up when we in the kitchen
Let you get on top when we
pride
And then she'd bring out that worn out family album
Its faded pictures some with corners torn
She'd laugh and poin and tell me funny stories
Mmm mmm, yeah
Oh I like this
I wanna tell this story
A little story about umm
A brother who you would think has everything goin' for himself
But
real. 
I'm 'bout to do my thing to shine. 
Said everybody
Shine. 
See'mon."

It's not luck that I'm sittin' here 
Spittin' for y'all.
Preeld in by
tend to work for all the ones who like to wig it

*samples cut and scratched by Alamo, including
"I got a story I want to tell you", "I
like to tell
not last

A cool brother by the name of Gas

These brothers made you get loose

They was down with a brother called Cousin Bruce

They used
as well, to ever even
think of such a thing. But my brother who had always sensed my parent's
instilled insecurities tried his best to encourage me. For I
yo man...
The main thing we want y'all to take from this album
You don't take shit else from this record, man
If you don't get nothin' else, man
It's not usual, the game be, all up on some South shit
Straight west coasting, you can tell by my outfit
Red 'nati fitted, "Blood in, Blood out"
'cause I can't flow
But I could tell you a little story
And that shit go

(talking)
Once upon a, I don't know
Used to be a brother named Kastro
Had
'cause I can't flow
But I could tell you a little story
And that shit go

(talking)
Once upon a, I don't know
Used to be a brother named Kastro
Had
Skeltah album called... 
Sean Price be like, "I'm not sure any" yeah that was my shit
I used to bump that shit all day
By this time I knew I wanted to be