Lyrics.com »

Search results for 'by circus down album tim mcgraw'

Yee yee! We've found 34 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching by circus down album tim mcgraw.


Albums:

Tim McGraw (Tim McGraw) · A Piano Tribute to Tim McGraw (Brett Marshall) · Tim McGraw (Taylor Swift) · Tim McGraw and the Dancehall Doctors (Tim McGraw) · A Piano Tribute to Tim McGraw (Brett Marshall) · Songs of Tim McGraw (Hutchinson, Hutch) · Tim McGraw Collector's Edition #2 (Tim McGraw) · Hits of Tim McGraw, Vol. 1 [#1] (Hutchinson, Hutch) · Tribute to Tim McGraw (The Nashville Tribute Band) · A Country Tribute to Tim McGraw (Hit Crew) – and 90 other albums »


Parody of Refried Dreams by Tim McGraw (J. Foster/M. Peterson) Zomba Enterprises/Millhouse Publishing Company (ASCAP/BMI)
New lyrics by Cledus T.
A ragged suitcase in his hand, he steals silently away from the circus grounds
And the highway's haunted by the carnival sounds
They dance like a great
A ragged suitcase in his hand, he steals silently away from the circus grounds
And the highway's haunted by the carnival sounds
They dance like a great
downtown


And I said

Hey John Michael Montgomery won't mind

If I steal a song and make it mine all mine

Like I did so many times with Tim McGraw's

Yeah
Up on a mountain jerkin' off.
Down by the river jerkin' off.
And that's when I had my epiphany.
You can't spend your whole life jerkin' off.
we can build a snowman
And pretend that he's a circus clown
We'll have lots of fun with Mister Snowman
Until the other kids knock him down

When
I know, I don't even care about her being preganant by Michael Jackson
You know what we should do
We should go get her album when it comes out
There
a day
Girl, what I heard the bitch was married to Tim, 
and started fuckin? with Trina
Well I heard the bitch got hit by three zebras and a monkey
I
the world ends, who's gonna hear it? 
But I try and take some comfort in written words, yeah Tim I heard your album and it's better than 
good. 

When you
about her being preganant by Michael Jackson
You know what we should do
We should go get her album when it comes out
There she go, there she go, there
about her being preganant by Michael Jackson
You know what we should do
We should go get her album when it comes out
There she go, there she go, there
a problem y'all
It's like hip-hop, meets effin Tim McGraw
We two fools and don't take no mess
Bitch lumber logs just to work the chest
He's country
(Pop a Dom boo, what, see'mon)

[Petey Pablo]
It's the dippy dippy don now you heard that
Let's take you back, where the original Tim the bird
Wall, with the wood out my grill
I can do a girl wrong, and she goin' be by me still
I can get caught cheating on my feet, maybe she will
Never leave,
decks and push for beef, If head for less
I'm headed out to Sydney Australia with Tim Donnelly
He gets caught up at security, the TSA don't follow me
Tea
about her being preganant by Michael Jackson
You know what we should do
We should go get her album when it comes out
There she go, there she go, there
of plastic pumps for the after party
Yo, by the way, go get my album, damn
ain't platinum, they album still, went barely wood 

I bring your ? down, samples now you have to clear it 

Niggaz talkin shit like lyric records, I
burned down the Don Store Opera
Hijack ya sponsor
Some surrender greens, yet we remain unconquered
The Black Star galactical, contemporary, classical,
Droppin' bombs, combinin' the club attracts
like the Ol' Sugarhill Gang, King Tim and Fatback
There's no question the suggestion was made
The foundation
microphones that I can clutch 
Droppin' bombs, combinin' the club attracts 
like the Ol' Sugarhill Gang, King Tim and Fatback 

There's no question
burned down the Don Store Opera
Hijack ya sponsor
Some surrender greens, yet we remain unconquered
The Black Star galactical, contemporary, classical,
know?
If you can shop, you know

?
Hotter than the summer at Kajasa
Where Francis Coppola and Dennis Hopper burned down the Don Store Opera
Hijack
wrote the crossover
But if the album sellout I'd be considered a sellout
The fans keep asking whens the album gonna come out
Ask your local execs I'm
It's the dippy dippy don, now you heard that
Let's take it back, where the original Tim the bird at?
I got shit here to make you down on twelve-pack