Gossip Folks

Missy Elliott, LudacrisBuy this song

Missy Elliott

Melissa Arnette "Missy" Elliott (born July 1, 1971) is an American rapper, singer-songwriter, record producer, dancer and actress. A five-time Grammy Award winner, Elliott, with record sales of over thirty million in the United States, is the only female rapper to have six albums certified platinum… more »

Yo, yo yo move out of the way
We got missy Elliott coming through
Girl that is missy Elliott she lost a lot of weight Girl I heard she eats one cracker a day
Oh well I heard the bitch was married to Tim and started fucking with Trina I heard the bitch got hit with three zebras and a monkey I can't stand the bitch no way

When I walk up in the piece I ain't gotta even speak I'm a bad mamajama goddammit motherfucker you ain't gotta like me
How you studying these hoes
Need to talk what you know
And stop talking bout who I'm sticking and licking jus mad it ain't yours I know ya'll poor ya'll broke Ya'll job jus hanging up clothes Step to me get burnt like toast Muthafuckas adios amigos Halves halves wholes wholes
I don't brag I mostly boast
From the VA to the LA coast Iffy kiffy izzy oh

Musi ques
I sews on bews
I pues a twos on que zat
Pue zoo
My kizzer Pous zigga ay zee
Its all kizza Its always like
Its all kizza Its always like
Na zound Wa zee
Wa zoom zoom zee

When I pull up in my whip Bitches wanna talk shit
I'm driving I'm glad and I'm styling in these muthafuckas eyes did you see it?
I'm gripping these curbs Skuur, did ya heard I love em, my fellas, my furs
I fly like a bird Chicken heads on the prowl Who you trying fuck now
Naw you ain't getting loud Better calm down for I smack your ass down
I need my drums bass high
Has to be my snare strings horns and
I need my Tim sound right, left
Izzy kizzy looky here

Musi ques
I sews on bews
I pues a twos on que zat
Pue zoo
My kizzer Pous zigga ay zee
Its all kizza Its always like
Its all kizza Its always like
Na zound Wa zee
Wa zoom zoom zee

I don't go out my house shorty
You just waiting to see
Who gon roll up in the club and then report that next week
Just wanna see who I am fucking boy Sniffing some coke
I know by the time I finish this line I'm a hear this on the radio 
Yeah, uh huh, okay
Once upon a time in College Park Where they live life fast and they scared of dark There was a little nigga by the name of Cris Nobody paid him any mind
No one gave a shit Knowing he could rap
No one lifted a hand
So he went about his business and devised a plan
Made a CD and then he hit the block 50 thousand sold Seven dollars a pop
Hold the phone Three years later Steeped out the swamp With ten and a half gators All around the world on the microphone Leaving the booth smelling like Burberry cologne Still riding chrome Got bitches in the kitchen Never home alone And he's on the grind Please let me know if he's on your mind
And respect you'll give me Ludacris I live loud just like Timmy Fuck, have to clear these rumors I got a headache and it's not from tumors Get up on my lap and get my head sucked tight Sprayed so I never let the bed bugs bight Hard to the core
Core to the right Drop down turn around pick a bale of cotton 
Musi ques
I sews on bews
I pues a twos on que zat
Pue zoo
My kizzer Pous zigga ay zee
Its all kizza Its always like
Its all kizza Its always like
Na zound Wa zee
Wa zoom zoom zee

Yo, straight up Missy killed that shit tonight for real
I know I know, I don't even care about her being preganant by Michael Jackson
You know what we should do
We should go get her album when it comes out There she go, there she go, there she Heeeey Misssy

Hi Missy?
What's up fools?
You think I aint knowin yall broke Milli Vanilli Jay Jay fan wannabes aint over here gossiping bout me?
Yo how bout you buff these Pumas for 20 cents so your lights wont get cut off
You soggy breasts, cow stomachs Yo take those baby GAP shirts off, too
You just mad cuz Payless ran out of plastic pumps for the after party
Yo by the way, go get my album Damn!

Written by: WILLIAM A BLOOM, CHRISTOPHER BRIDGES, CHRISTOPHER BRIAN BRIDGES, MELISSA A ELLIOTT, TIMOTHY Z MOSLEY, FRANKLYN SMITH

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner/Chappell Music, Inc., Universal Music Publishing Group

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Gossip Folks Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"Gossip Folks Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2017. Web. 22 Jun 2017. <http://www.lyrics.com/lyric/5909656>.

Missing lyrics by Missy Elliott?

Know any other songs by Missy Elliott? Don't keep it to yourself!

Watch the song video

Gossip Folks