I'd Rather Be Alone

Karyn WhiteBuy this song

Karyn White

Karyn Layvonne White (born October 14, 1965) is a R&B singer who became popular during the late 1980s. more »

Mmm...mmm...
I don't wanna be a fool, I don't wanna be a fool for love
No, no, I won't, no
Hey, no, ooh...

I know that people do go through changes, yeah
But this just don't make no damn sense
If we're gonna keep sayin' we love one another, yeah, yeah
Well, then we better stop fightin' and arguin'

?Cause baby, I've heard ?I'm sorry? too many, many times before
Now I know better
It hurts to hold on to this kind of love even more
No, I'm not crazy

I won't be a fool, a fool for love
?Cause I know I'd rather be alone than be here unhappy
I'm not gonna choose, choose for you
?Cause I know I'd rather be alone than be here unhappy

I know it's time to go when I feel lonely
When I'm layin' in your arms and it don't feel right, oh
?Cause every time I feelin' up you try to bring me down
So I feel good knowin' I don't need you around

?Cause I know, I know that I can feel this bad all by myself, hoo, yeah
And maybe that's my best bet
Startin' this time I'm gonna think selfishly
And never depend on someone else for keepin' me happy, oh, no, no

I won't be a fool, a fool for love
?Cause I know I'd rather be alone than be here unhappy, oh, no
I'm not gonna choose, choose for you
?Cause I know I'd rather be alone than be here unhappy, oh...

I-I-I-I won't be a fool, a fool for love
?Cause I know I'd rather be alone than be here unhappy
I'm not gonna choose, choose for you
?Cause I know I'd rather be alone than be here unhappy, ooh, yeah

I'm never gonna be a fool for love
I'd rather be alone, just give it up
Don't make no sense to be in love
And be here unhappy, oh, no

It might feel good on a lonely night
But layin' in your arms today ain't right
I'd rather lose you than lose my mind
And be here unhappy with you, baby

Ho...no, no, no, no, no, no
I don't wanna be a fool, no, no, no
I don't want to be a fool

Written by: JAMES SAMUEL III HARRIS, JAMES HARRIS III, STANLEY HOWARD, STANLEY ERIC HOWARD, GARRY JOHNSON, GARY JOHNSON, TERRY LEWIS, KARYN L WHITE

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner/Chappell Music, Inc.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the I'd Rather Be Alone Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"I'd Rather Be Alone Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2016. Web. 3 Dec. 2016. <http://www.lyrics.com/lyric/3338633>.

Missing lyrics by Karyn White?

Know any other songs by Karyn White? Don't keep it to yourself!

Watch the song video

I'd Rather Be Alone