Got a Feeling

Blackjack BillyBuy this song

I'm a bullfrog sitting on a log
Watching them flies like a bone to a dog
Hey yup the sun done coming up
Bait, pole and a coffee cup
It's alright if the fish don't bite
I can sit here all day all night, come on
Ain't nothing no, ain't nothing no
Ain't nothing gonna bring me down

'Cause I got a feeling and it sure feels good
I got a feeling and it sure feels good

I'm a stray cat waiting out back
Somebody tell me where the party's at
Hey now the sun done going down
Time to wake up this sleepy town
It's shine time gimmie that high
Pass me some of that apple pie come on
Ain't nothing no, ain't nothing no
Ain't nothing gonna bring me down

'Cause I got a feeling and it sure feels good
I got a feeling and it sure feels good

Don't it y'all, I got a feeling

I got a feeling, I'm ready to roll
How bout a little back road dosie doe yeah I'm good to go
I got a feeling I wanna spread it around
Spread a little love ride that buzz ain't nothing gonna bring me down, yea, yea

Tell me tell me, are you, are you feeling it too
It's gonna be a good night, yeah it's gonna be a good night

So tell me tell me, are you, are you feeling it too
It's gonna be a good night, yeah it's gonna be a good night

Tell me tell me, are you, are you feeling it too
It's gonna be a good night, yeah it's gonna be a good night

Tell me tell me, are you, are you feeling it too
It's gonna be a good night, yeah it's gonna be a good night

I got a feeling and it sure feels good
I got a feeling and it sure feels good

Written by: BILLY CURRINGTON, CASEY MICHAEL BEATHARD

Lyrics © OLE MEDIA MANAGEMENT LP

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Got a Feeling Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"Got a Feeling Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2016. Web. 30 Sep. 2016. <http://www.lyrics.com/lyric/31203579>.

Missing lyrics by Blackjack Billy?

Know any other songs by Blackjack Billy? Don't keep it to yourself!

Watch the song video

Got a Feeling