Baby

EminemBuy this song

Eminem

Marshall Bruce Mathers III, best known by his stage name, Eminem, is an American rapper, record producer, actor, and songwriter. Eminem is from Detroit, Michigan. more »

One thousand different houses and munchausen I'mma make you wanna punch out some fuckin' one "ouch"
What the fuck'd you hit me for? Scream life as I punch counter and bunches out of anger I once encountered a stranger In a dumb gown, black hood
With a scythe Shit I laughed in his face spit Bitch gave me an extra life, like take this
Now get your ass back in that game Bitch don't take shit for granted And don't take shit, give it!
Only bull you should take is by the horns A mixture of Whitey Ford and mighty Thor
I Everlast, pen is mightier than sword Finish writing then record Replenish keep writing more
Nothing's riding on it but your privates are you're fighting for
So you fight, scratch, you claw Backs to wall
No one was there to catch you fall
You pick yourself back up, you dust your jacket off
You grab your balls, like they're gargantuan and
Ask yourself how fucking bad you want it
Pull out your pants, whoop your ass and flash it on em' Nobodies gonna back you in the corner Throw a hornet No one's more ig-norant then you fuckin' four in the morning you're at the laboratory, storming Like there's nothing that's more important MC's you better consider this a formal warning, you're in for it
Girl, what would you do if I said your body was off the chain?
And I told you I smile every single time I saw your face
I ain't finished bitch
I meant in half, oil the blades Nobody wants to play
They say I'm a spoiled little baby
But
 Nobody put's baby in the corner I'm only trying to warn ya
'Cause that baby get's mad
And get's to throwing a tantrum He'll fucking flip on ya

'Cause nobody put's baby in the corner I'm only trying to warn ya
'Cause that baby get's mad
And get's to throwing a tantrum He'll fucking flip on ya

What goes through an addict's brain? Besides static pain and big daddy kane
Break, beats and words An erratic train of thought Like splatter paint Scatter brain
Yeah maybe why that explains Why you're back but you don't rap the same
And you're looking way thinner Because your hunger got you looking like
They took away dinner Sugar Ray Leonard wouldn't sugar coat a fucking booger though Just to wipe that bitch on a hooker's coat
When you say you're a chooka what chooka what
Now fling that bitch from your fingertips I hope it lands on another rap singers lips
Who can't think of shit Anything of wit, that's interesting to spit Whose king of this fucking English Lit?
Let your middle fingers flip
On each hand, whilst extending this shit
How low can you go? Lower then Chuck D ho
Hear the bass of this in my voice Rocky's back, where's my Adrian? Nobodies crazy as shady in an eighty million mile radius I'm what Tom Brady is to the patriots of rap
Not a man, I'm a weapon Who just happened to be a rapper Who just happen to be on the crapper When it happened I had an epiphany In the bathroom, I'd never be the same after Now I'm back with an apper-tite
For destruction the fucking recipe for disaster So let's eat 'cause I'm famished Every deed is a dastardly one
Evil its past it
Even you asking for me to be pulled Like to people Is like me having my teeth pulled
 Nobody put's baby in the corner I'm only trying to warn ya
'Cause that baby get's mad
And get's to throwing a tantrum He'll fucking flip on ya

'Cause nobody put's baby in the corner I'm only trying to warn ya
'Cause that baby get's mad
And get's to throwing a tantrum He'll fucking flip on ya

So step inside of dimension The demented side of a mind
That's like the inside of an engine While I multiply your undivided attention
But be reminded that if I didn't mention I lose my mind and my temper You'll be the first one
Who finds him offensive Got him climbing the fences Lost some time to addiction But look up rhyme in the dictio-nary
I'm in the picture Eminem is the synonym for it
I'm an enigma Fuck it let's get to the meat, balls I'm gonna skip the veg and potatoes Edgamacater, they are
Shit legends are madea Spit treachreous data
Shit that you would say to your worst enemy
This wretchedness is
What you get when you mix Treach with a Jada
And combine em' with Method Man and Redman Whit meth-amphetamines in his left hand
And in his right there's a sledge-hammer
And pajamas, standing in front of a webcam Beating himself in the head, til Russell let's him off dead jam Maybe I need my head examined Hannibal Lecter with a dead lamb Hanging from his ceiling dripping with a bed pan
I need meds! Swear to god 'cause If I go off the edge
T.I ain't talking me off a ledge man Heart throb at a fart, ah nah
More like a smart slob, part blob
That'll stab you with a sharp ob-ject
To the heart and leave claw marks All over the Wal-Mart walls Little baby with large balls
Fuck mud slinging, I'm blood flinging
There's nothing on this fucking earth better then being King of the playground I hate the swings but I love being the underdog 'Cause when I'm pushed I end up swinging up
 Nobody put's baby in the corner I'm only trying to warn ya
'Cause that baby get's mad
And get's to throwing a tantrum He'll fucking flip on ya

'Cause nobody put's baby in the corner I'm only trying to warn ya
'Cause that baby get's mad
And get's to throwing a tantrum He'll fucking flip on ya

Written by: LUIS EDGARDO RESTO, MARSHALL B. III MATHERS, MICHAEL JR. STRANGE

Lyrics © Universal Music Publishing Group

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Baby Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"Baby Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2017. Web. 24 Jun 2017. <http://www.lyrics.com/lyric/30141459>.

Missing lyrics by Eminem?

Know any other songs by Eminem? Don't keep it to yourself!

Watch the song video

Baby