Fire Fly

Childish GambinoBuy this song

Now when they see us on the streets All they wanna do is take pics
And I'm like, okay (yeah, okay)
And when they hear us on the beat
All they wanna do is make hits
And I'm like, okay (yeah, okay)
And if you're feelin' like I'm feelin'
How the world should be, perfectly Fire like I'm third degree, and suddenly Shawty, we got so high
Fire fly

Skateboardin' down at Washington Square
Lookin' for quarters Maybe a afford a falafel for dinner, ugh
I'm so broke man Scholarship apology Facebook messages from college kids who hollerin' Girls like, "we love you, we go to LSU You gotta do a show so we can come and molest you"
This rap stuff is magic I used to get called "Oreo" and "Faggot"
I used to get more laughs when I got laughed at
Oh you got a mixtape? That's fantastic But everybody thought it was jokes though
They half right, the joke is
I got flow so don't act like
You ain't sittin' there with your friends like, it can't be
I know Donald Glover, he weak man, he campy I'm still knocked down, but I up the ante
Me and hip-hop, that black Sid and Nancy Let 'em know

Now when they see us on the streets All they wanna do is take pics
And I'm like, okay (yeah, okay)
And when they hear us on the beat
All they wanna do is make hits
And I'm like, okay (yeah, okay)
And if you're feelin' like I'm feelin'
How the world should be, perfectly Fire like I'm third degree, and suddenly Shawty, we got so high
Fire fly

It's hard to make Hov the footsteps you followin' Especially when your niggas look like Carlton The pretty girls usin' skin so soft
Only be likin' black dudes with their hats broke off Nigga you act too soft
Fuck you! I'm from the projects My mom was just workin' to give me options No live shows, cause I can't find sponsors For the only black kid at a Sufjan concert
Yeah so, whatcha gonna do man?
You won't speak to the hood, man
If I was given one chance I think I could, man These black kids want somethin' new, I swear it
Somethin' they wanna say but couldn't cause they embarrassed All I do is make the stuff I would've liked Reference things I wanna watch, reference girls I wanna bite
Now I'm firefly like a burning kite
And yous'a fake fuck like a flesh light
Even dudes who like me straight lookin' at me crazy Like, how the hell he drop a EP and meet Jay-Z? Girls used to tell me I ain't cool enough Now text me pics sayin', "You could tear this up"
I don't really like shades, big rims, or jewelry But gettin' time of day from a model is new to me
Bein' me isn't as hard as it used to be
Now everyone sing the chorus man, you do it so beautifully 
Now when they see us on the streets All they wanna do is take pics
And I'm like, okay (yeah, okay)
And when they hear us on the beat
All they wanna do is make hits
And I'm like, okay (yeah, okay)
And if you're feelin' like I'm feelin'
How the world should be, perfectly Fire like I'm third degree, and suddenly Shawty, we got so high
Fire fly

Now when they see us on the streets All they wanna do is take pics
And I'm like, okay (yeah, okay)
And when they hear us on the beat
All they wanna do is make hits
And I'm like, okay (yeah, okay)
And if you're feelin' like I'm feelin'
How the world should be, perfectly Fire like I'm third degree, and suddenly Shawty, we got so high
Fire fly

Written by: LUDWIG EMIL TOMAS GORANSSON, DONALD MCKINLEY GLOVER

Lyrics © Warner/Chappell Music, Inc., Universal Music Publishing Group

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Fire Fly Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"Fire Fly Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2017. Web. 23 Jun 2017. <http://www.lyrics.com/lyric/24836983>.

Missing lyrics by Childish Gambino?

Know any other songs by Childish Gambino? Don't keep it to yourself!

Watch the song video

Fire Fly