Bow WowBuy this song

[Talking:] Yeah, that's my sunshine right there haha 
(you, you, got) 
(you, you, got) 

I get girls all around the word 
But I ain't got one that got all that, all that 
(You, you, got) 
Suttin that'll make me come home, 
Tell my girl that I love her but I'm never coming back ha 
(You, you, got) 
What we call that Sunshine sunshine, 
Get'a get it one time, make me hook. 
(You, you, got) 
What we call that sunshine sunshine 
When he be walking wit' his girl a nigga gotta look, gotta look 
(You, you, got) 

What you hear me talkin' bout, you just ain't gon find out 
Walkin' round in somebody's club, now she's sayin' her house 
But when she hit the scene, shawty do it so mean, 
And everybody round is affected by the being 
Man I'm talkin' real hot even if you get a shot 
Everythin' else you got, will totally be forgot 
You can see it in her face, you can see it in her shape 
Nigga's see it and immediately go pull out a key 
Way before they get the sex, go start spendin' checks 
Broke ones send her flowers, Rich nigga's sendin' jets 
Man the behind on her, shawty got a mind on her, 
Independent wit' it, baby girl got a grind on her 
All that'll make you fall, all that'll make you ball 
Run up in the mall, damn near try to buy it all 
So if you got a wife, and some kids at home, 
Might aswell go head and make ??


To me it ain't nothin like gotta have every night 
Shawty keep it real tight, make it feel real right 
Just what I be lookin for, leave me feenin wantin' more 
In the dictionary she body by the word 'woah' 
I just love ya style, drive a nigga wild, 
Brighten up my day, you make me wanna smile, 
I just wanna fell your touch, to me girl you're so much, 
Knew that you would shine from the first time that we crushed, 
The room was so dark, back had a mean arch, 
Through me apart and from the start, took a nigga's heart, 
Girl I think you the best, and I probably need a rest 
Cause I ain't stopped since I seen you and you said yes 
I never told you this, but the juiciness of your lips 
Got me crazy, that's why I love to kiss, 
You, it's true, got your boy in a twist, 
Ha! Now I'm gone like Swiss



Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Universal Music Publishing Group

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Sunshine Lyrics with the community:


Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:


"Sunshine Lyrics." STANDS4 LLC, 2016. Web. 24 Oct. 2016. <>.

Missing lyrics by Bow Wow?

Know any other songs by Bow Wow? Don't keep it to yourself!

Watch the song video