Grown Man

New Kids on the Block, Teddy Riley, The Pussycat DollsBuy this song

New Kids on the Block

New Kids on the Block (also initialized as NKOTB) are an American boy band from Boston, Massachusetts, assembled in 1984 by producer Maurice Starr. The band consists of brothers Jordan and Jonathan Knight, Joey McIntyre, Donnie Wahlberg, and Danny Wood. more »

Yo, check out our latest thing
Yo, check out our latest thing
Yo, check out our latest thing
Yo, check out our latest thing

Baby girl, here she ain't no amateur (ah)
Wears couture and smiles for the camera (hey)
Hottest bags, got the meanest handler
Yes, she is the hottest thing
When I'm out and takin' trips,
I mean, there she goes up in my mix
From Paris, Peru, to every club
(She be tearin' it up, what)

She is so sexy and I'm into her
Yeah, I'm into her, for sure
She go on like a circus,
The way she works it, work it, work it
Straight up, like a circus
The way she works it, work it, work it

(Baby, go and work it)
Do you like my body? (Girl, you know I do)
Do you think that I'm a hottie? (Girl, you know I do)
Do you wanna go and party? (Girl, you know I do)
Well, what do you want to do? (Here's what I wanna do)

[Chorus]
I'ma give you some grown man (hey)
I'ma give you some grown man (oh)
I'ma give you some grown man
(Oh, be easy baby)
Baby, show me what you gonna do

Boy, she's livin' the crazy life
The day don't start until the midnight
Don't need the sign, she's got the stobe light
Work it in slow motion
She stands on bars and pops on tables,
Showin' her designer labels
I ask her why she's so unstable,
She just don't give a
Don't give a
Easy

She is so sexy and I'm into her
Yeah, I'm into her, for sure.
She go on like a circus,
The way she works it, work it, work it
Straight up, like a circus
The way she works it, work it, work it

(Baby, go and work it)
Do you like my body? (Girl, you know I do)
Do you think that I'm a hottie? (Girl, you know I do)
Do you wanna go and party? (Girl, you know I do)
Well, what do you want to do? (Here's what I wanna do)

[Chorus]

So, you wanna get with me?
I gotta say that's what's up
But I must admit I ain't easy
You gonna be workin' over time on me
Hey, hey, hey, hey, tell me what you want

[Chorus: x2]

Yo, check out our latest thing
Yo, check out our latest thing
Yo, check out our latest thing
Yo, check out our latest thing

Written by: DON COVAY, DONALD COVAY, ADIDA KAVARRO, DALYA RILEY, DALYA M. RILEY, RICHARD STANARD, TERRELL ANTHONY THURMOND, ALLEN TOUSSAINT

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner/Chappell Music, Inc.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Grown Man Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"Grown Man Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2016. Web. 30 Sep. 2016. <http://www.lyrics.com/lyric/14812454>.

Missing lyrics by New Kids on the Block?

Know any other songs by New Kids on the Block? Don't keep it to yourself!

Watch the song video

Grown Man