Freaky Gurl Remix

Lil' Kim, Ludacris, Gucci ManeBuy this song

Lil' Kim

Kimberly Denise Jones (born July 11, 1974), better known by her stage name Lil' Kim, is an American rapper and actress who rose to fame in the mid 1990s as a member of the hip hop group Junior M.A.F.I.A.. more »

Yeah Yeah [x2]

[Chorus]
She a very freaky girl don't bring her to mamma
First you get her Name then you get her number
Then you get some brain in the front seat of
The hummer then you get some brain in the front
Seat of the hummer

[Gucci Mane]
Gucci cant ding a ling bet I make your back hurt
Bet I make your cat squirt, Bet I make your neck jerk
Call Lil Kim told her better wear a tight skirt
Bet I know your tight work, bet I make ya cum first
Gucci mane yeah bet we make a sex tape
Flood it on the internet, put it on my myspace
Gucci got a big stick, make ya sing my ad libs, yeah
But you gotta be a queen bitch, Gucci
So icy trap star, fuck her like a porn star
First my H2 then I fucked her in her own car
Face down, ass up, imma make her love me
Probably don't love me but let her suck and fuck me
Gucci wanna sex ya, tell me is ya interested it
Probably coulda hit it dawg, I ain't even hit it yet
Fuck the 20 minutes dawg, I ain't even nutted yet
Now she braggin' on me dawg, I ain't even stuntin' it

[Lil Kim]
Ohh...
You want a freaky girl?
Welcome to Kim's World
You ain't gon' wanna leave
Just like a kid at Disney World
My deepthroat'll have you squirtin' like a watergun
Coochie overflowin' like somebody let the faucet run
Bust one, fuck it, I ain't done
I've got more to come
Friends? Tell' em... more to come
We gon' have some mo' fun
Yeaaaah...
Chew on me like some bubblegum
I'll lick you like a lollipop
Once you taste my honeybun
Inside a lil' secret
Just like my underwear
You know pain is pleasure
Can you make me shed a tear?
Smack my ass, grab my neck
Got 'em cummin' everywhere
I'mma freak so I don't care
Just don't get none in my hair
Now he callin' me wifey
And he wanna introduce me
Takin' me on shoppin' sprees
He wanna buy me Gucci
Zoomin' like a boosie
On the back of his Suzuki
And I ain't even sex 'em
All I did was let him eat my pussy, Gucci

[Ludacris:]
I got sum brain n the front seat of the hummer
Nd if u can make it rain then Ludacris can make it thunder
I ain't messin' with these lames but it seem I make them wonder
How I came and took the game 4 the past 7 summers
Now yo woman wanna get it from the front from the back and if she with it I'm a hit it from the side
Give what u want in the lac cause she a freak girl and I can see it in her eyes
She can go tic or tac it's so good that I make her wanna cry
A little bit a little that 4 a 2 piece biscuit nd sum fries
Straight from churches ya boyfriends worthless
Cause Luda go deep while he barely scratch the surface
She itching for a scratch like she dj jc if u looking fo ya match Bitch come and find me
I be in the A town I ain't that hard to find
Put ya legs up in the air and see the DTP sign
IF ya wanna meet my mama that's a thing I won't do
You say muthafuck me nah muthafuck you know why

[Chorus]

[Lil' Kim]
I'm a very freaky girl
Very freaky girl, girl

Very freaky girl
Very freaky girl, girl... [x2]

Written by: KELDRICK J. SAPP, RICK JAMES, CHRISTOPHER BRIAN BRIDGES, KIMBERLY JONES, ALONZO H. MILLER, RADRIC DELANTIC DAVIS

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner/Chappell Music, Inc., Universal Music Publishing Group, BMG RIGHTS MANAGEMENT US, LLC

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Freaky Gurl Remix Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"Freaky Gurl Remix Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2016. Web. 6 Dec. 2016. <http://www.lyrics.com/lyric/12804048>.

Missing lyrics by Lil' Kim?

Know any other songs by Lil' Kim? Don't keep it to yourself!