close

 
tyrese

Fly Away
by Tyrese



Posse's just rollin' and my phone just rang,
It's the homie and he ain't sure bout a couple things.
My nigga, you busy? Naw.
Got a minute? whats up?
I'm goin through some deep shit.
Hit me with it.
I think this rap shit is takin it's toll.
I shoulda left this shit alone a long time ago.
No see what happened is you changed the game,
If you wasn't nice with it they wouldn't be speaking your name.
My nigga you really think I can make it as a rapper?
Hell yeah cause most of these rap niggas is actors. Yeah but
In they mind I'm a always be a r&b nigga.
Fuck that real niggas know real niggas.
So what's next? We keep coming with these hits.
No guts no glory man we share the same story.
Nah you never came from signing to rappin'.
Yeah but I went from rappin' to actin'.
Harrison Ford? I ain't really like that movie.
Ty, we talkin' about me or
You bein' a emcee? My bad, my nigga, so what should I do?
Just keep it real homey and stay true to you, listen.

Don't pay attention to the haters, don't let em stand in your way
Cause niggas in the hood on the block always got some bullshit to say
Don't pay attention to the haters, don't let em stand in your way
With God all things are possible, it's your time to shine so fly away

Jody Jod you still there?
Aw nigga you trippin'
All right listen I'm tryin' to understand this business.
What's up? I'm tryin' to be in this executive game,
I'm trying to wear many hats like an executive man.
My nigga it ain't nothing you done been there and done that
And ran rap and back you can get that.
But where's the channels? Nobody's openin' doors.
You experienced this before my nigga tell me some more.
Just pay attention, there's a lot of rappers in presidential positions.
I'm wishing that I can get in that position. I got you,
Fo' sure, my nigga don't trip Ty,
I'm also trying to get full on into this actin' shit.
Man I got you, I got a lot of flicks coming up,
Just come through I'll hook you up. You think they'll
Fuck with Kurupt? For sho.
All right this is what I'm gonna do, after I get out
The studio with Snoop I'll come through.
I'm ready to get it crackin', I'm ready
To take flight. My nigga, we both gonna be all right.

Don't pay attention to the haters, don't let em stand in your way
Cause niggas in the hood on the block always got some bullshit to say
Don't pay attention to the haters, don't let em stand in your way
With God all things are possible, it's your time to shine so fly away

Fly far away, don't never look back.
If they could do what you could do,
They would love to do it.
So that's why they got an opinion,
But to me you see opinions is like a asshole,
Everybody got one.
That don't mean I'm gonna stop doin' what I do cause you can't do it.

Don't pay attention to the haters, don't let em stand in your way
Cause niggas in the hood on the block always got some bullshit to say
Don't pay attention to the haters, don't let em stand in your way
With God all things are possible, it's your time to shine so fly away
---
Lyrics powered by LyricFind
written by GAMBLE, KENNETH/HUFF, LEON/BROWN, RICARDO EMMANUEL/GIBSON, TYRESE DARNELL
Lyrics © Warner/Chappell Music, Inc., EMI Music Publishing